15 Ekim 2015 Perşembe

Karım Ayakkabı Deneten Ayakkabıcıya Gizlice Gösteriyordu

Merhaba arkadaşlar. Benim çok aşırı ateşli bir karım var. Her süre mini etek giyer ve verdiği firikikler ile erkeklerin aklını başından almaya bayılır. O gün karımla alışverişe çıkmaya karar vermiştik ben de onu giyinirken izliyordum. gene çok fazla seksi kıyafetler giymişti. Dışarıdakilerin ona bakışlarını düşünmek beni çok heyecanlandırmıştı. Karımla çıktık ve alış veriş merkezinde gezerken aşırı güzel bir ayakkabı gördük vitrinde ve bakmaya kara verdik ve içeri girdik. içeri girdiğimizde çok aşırı yakışıklı bir satış elemanı yanımıza geldi. Neyse eşim oturdu ve o gördüğü ayakkabıyı istedi. Adam karıma ayakkabıyı getirmiştir ve önünde diz çökerek denetmeye başlanıyor. fakat eşimin eteği biraz dar olduğu için oturduğunda frikik vermemesi imkansızdı. Adam eşimin gösterdiği amının karşısında şekilden şekle girmeye başlandı. Karım resmen adama incecik külotunun altından ön deliğini sergiliyordu. Tabi adam da devamlı öteki ayakkabılar denetmeye başlamıştı. Bir yandan da adamın aletine bakıyordum kalktığı pantolonunun üstünden belirgin oluyordu. Bu arada ben hem sıkıldım hem de kıskanmaya başladım. Kapının önünde bir arkadaşımla karşılaşınca onunla sigara içmeye çıktım. Sigaram bittiğinde aklıma bir şey geldi. Yanlarına gitmeden karşıdan ne yapacaklarını izleyecektim. Karım getirdikleri bir çizmeyi denedi ama adam yardım ederken adeta karımın bacaklarını okşuyordu. Karım da bu durumdan büyük zevk alıyordu. Ne yapacağımı şaşırmış bir halde onları sırf izleyebiliyordum. Neyse karım başka bir pabuç sordu. Adam da onun numarasının depoda olduğunu ve beraber bakabileceklerini söyledi. Onlar aşağıya inmeye başladılar ben de arkadan gittim.  bundan sonra çok fazla heyecanlanmıştım ve ne olacağını çok merak ediyordum. Depoya indiler ve kapıyı yarım bıraktılar. Ben de hemen kapının beraberinde onları izlemeye başladım. sürekli gülüşüyorlardı. Sonra onlar arkalarını döndükleri sırada sessiz bir şekilde içeri girip kutuların arasına gizlendim. Adam eşime devamlı olarak iltifatlar yağdırıyordu karımın bu iltifatlarda ve güzel sözlerden etkilendiği her halinden göze çarpan oluyordu.  bundan sonra bu işin sonunu görmek için sabırsızlanmaya başlamıştım. Neyse adam bir ayakkabı çıkardı ve karıma giydirmeye başlanmıştır. Adam bir yandan ayakkabıyı giydiriyor bir yandan da karımın bacaklarını okşuyordu. Sonra da karımın bacaklarına öpücükler kondurmaya başlanmıştır. Sonunda da atam daha ateşli bir biçimde karımın bacaklarını öpmeye başlanmıştır. Hatta öpmüyor adeta karımın bacaklarını yalıyordu.  bundan sonra film kopmak üzereydi ve ben de elimi yarağıma atarak hem onları izlemeye hem de yarağımı okşamaya başladım. ama bir yandan da kıskanıyordum karımı. Neyse adam karımın bacaklarını yalayarak kafasını eteğinin altına soktu. Gördüğüm kadarıyla karımın bacakları adamın yalamalarından dolayı bayağı ıslanmışt. Karımın ön deliğinden akan suların kokusu bana kadar ulaşıyordu. Adam bundan böyle karımın amına dilini soktu ve yalamaya başlandı. Sonra adam aniden ayağa kalktı ve karımın dudaklarına yapıştı. artık kendilerinden geçmişlerdi ve hızla soyunmaya başladılar. Karım derhal adamın önünde diz çöktü ve sikini ağzına aldı. Biraz yaladıktan sonra adam karımı oradaki bir dolaba dayadı. Sikini eşimin amına bastırıyor karım da zevk çığlıkları atıyordu. En sonunda karımın bacaklarını iyice araladı ve bu kez amının deliğine sikini zorluyordu. Karım öyle çığlıklar atıyordu ki bende yarağıma asılmaya başladım. Adam karımın amında hızlı hızlı gidip geliyor ben de yapacak bir şey yoktur orospu karım bunu yapıyorsa otuz bire düşerim diyerek hızlı hızlı çekiyordum. aşırı geçmeden üçümüz aynı anda boşaldık. Onlar toparlanırken ben de geldiğim bunun gibi sessizce çıktım ve karıma bu konu hakkında hiçbir şey söylememeye karar verdim.Orospu karımla ertesi hafta boşanma kararı aldık.

28 yorum:

  1. Selam 43 yasinda bekar erkeğim ızmirliyim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler skype caco 774080/05323375290

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm ben ist Batuhan 05318801471zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli mutsuz bayanlar kapali dullar arayabilir her türlü fanteziye varım Watsap carı sms

      Sil
    2. Merhaba , 0536.932.27.67 SEXSSİZ BİR HAYAT DÜŞÜNEMİYORUM VE ÇOK SEVİYORUM BENİM GİBİ DÜŞÜNEN OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI BÜYÜK KALIN YARAK TAŞŞAK YALAMAYI SEVEN YALNIZ YAŞAYAN ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

      Sil
    3. Merhaba , 0536.932.27.67 SEXSSİZ BİR HAYAT DÜŞÜNEMİYORUM VE ÇOK SEVİYORUM BENİM GİBİ DÜŞÜNEN OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI BÜYÜK KALIN YARAK TAŞŞAK YALAMAYI SEVEN YALNIZ YAŞAYAN ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

      Sil
    4. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DONUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN _______________★★★★★★★
      _____________★★★★★★★★★
      ___________ ★★★★★★★★★★
      __________ ★★★★★★★★★★★
      _________ ★★★★★★★★★★★★
      _________ ★★★★★★★★★★★
      _________★★★_★★★★★★★★★
      ________ ★★★_★★★★★★★★★
      _______ ★★★__★★★★★★★★
      ______ ★★★___★★★★★
      ___★★★★★__★★★★★★
      ★★★★★★★_★★★★★★★
      _★★★★_★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★_★★★★★★★★★★★★★★
      ★★★★__ ★★★★★★★★★★★★★★
      ★★★_____ ★★★★★★★★★★★★
      _★★★ _____★★★★★★
      __★★★ ____★★★★★★
      ____★★___★★★★★★★★
      _____★★_★★★★★★★★★★
      _____★★★★★★★★★★★★★★
      ____★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ___★★★★★★MEHMET ★★★★★★★★★
      ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ____★★★★★★★★★★★★____★★★★★★★★
      _____★★★★★★★★★★★______★★★★★★★
      _______★★★★★★★★★_____★★★★★★★
      _________★★★★★★____★★★★★★★
      _________★★★★★__★★★★★★★
      ________★★★★★_★★★★★★★
      ________★★★★★★★★★★
      ________★★★★★★★★
      _______★★★★★★★
      _______★★★★★
      ______★★★★★
      ______★★★★★
      _______★★★★
      _______★★★★
      _______★★★★
      ______★★★★★★
      _____★★★★★★★★
      _______|_★★★★★★★
      _______|___★★★★★★★

      Sil
    5. SLM İST EFE BEN 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN ara

      Sil
    6. slm ben Batuhan 05318801471zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli mutsuz bayanlar kapali dullar arayabilir her türlü fanteziye varım Watsap carı sms

      Sil
    7. Ateşli çılgın bayanlar arayın sizi bekliyorum 05324113721

      Sil
  2. Selam 43 yasinda bekar erkeğim ızmirliyim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler skype caco 774080/05323375290

    YanıtlaSil
  3. çok şanslıymışsın.. keşke karımda sikişse

    YanıtlaSil
  4. Slm ankaradan gercekci gizlilik guven icerisinde tanismak isteyen bayanlar.0535 ikiyuzkirkbir onuc ellisekiz.Gunun yorgunlugunu stresini atmak icin sicacik bir masaja evet diyen bayanlar sb63534@hotmail.com bekliyorum.

    YanıtlaSil
  5. Slm Umut ben 36 yaş 180 boy ANKARA lı hanımlar arayın görüşelim 553 980 04 70

    YanıtlaSil
  6. Slm Umut ben 36 yaş 180 boy ANKARA lı hanımlar arayın görüşelim 553 980 04 70

    YanıtlaSil
  7. Slm ankaradan gercekci gizlilik guven icerisinde tanismak isteyen bayanlar 0535 ikiyuzkirkbir onuc ellisekiz.Gunun yorgunlugunu stresini atmak icin sicacik bir masaja evet diyen bayanlar bekliyorum.

    YanıtlaSil
  8. Slm ben anadolu yakasindan murat benimle gizlilik icinde reel gorusup kalin damarli 22 cm aletomin tadina bakmak isteyen benim gibi seksi seven doyumsuz bayanlar amını göt deliğini sömürene kadar yalatmak isteyenler arayin size yaşayamadiginiz seksi yaşatayim guven konusunda hiç supheniz olmasin herturlu guveni veririm size lutfen eşcinseller ve gaylar uzakdursun yalnizca bayanlar arasin pisman olmazsiniz 05325695766

    YanıtlaSil
  9. Yasak arzularını sıradışı fantazilerini paylaşmak isteyen bayanlar çiftler lütfen 0 542 376 82 16 arayin

    YanıtlaSil
  10. Slm ben 32 yasinde bir erkegim gizlilige onem veren kayseri ve cevresinde bir bayanla tanismak istiyorum 0545 687 1613

    YanıtlaSil
  11. GİZLİLİGE ÖNEM VEREN NE İSTEDIGINI BILEN CILGIN DUL BAKIMLI HNMLAR GÜLLERİ YANINDA SOLDURCAK KADAR SEMPATİ KIZLAR FANTAZI DUSKUNU EVLİ ÇİFTLER 24SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI SIKISMELERIMIZ UYGULAMALI VE UCRETLİ OLARAK TARIHE GECER BILGINIZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  12. Slm ben Ayaz yas30 Penis 20 santim istanbul Eskişehir Gebze izmit bozuk bilecik evli mutsuz dul gerçek durut kendini bilen seksi doymiyan bayanlar arasn evli çiftler arasn tel05537753404 seksde sinir yok resimler hepsi bana ayit orjinal lütfen evli mutsuz dul gerçek seksi seven evli bayan evli çiftler arasn dürüstlük ve güven cok önemli gizlilik önemli tel 05537753404 eşni siktrmek isteyen zevk alan erkek amini yalatmak isteyen bayanlar arasn eşinde seksi doymiyan bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum büyük yarak seven inlete inlete boşalma isteyen bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum tel 05537753404

    YanıtlaSil
  13. Ankaradan Batu 19 yasimda tecrubeliyim olgun biriyim evli bekar dul herturulu bayanla sınırsız yas seklinde görüşmek isterim whatsp SMS herturlu ulaşabilirsiniz
    05455787419

    YanıtlaSil
  14. Resimler orjinal ben Ayaz yas30 Penis 20 santim Deyerli bayanlar herşeyi seksi deyil dürüstlük ve gizlilik gerçek ben gerçekten seksi doymam seksi doymiyan bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum Eskişehir Gebze izmit bozuk bilecik ankara istanbul evli mutsuz dul gerçek bayanlar bekliyorum tel 05537753404 yas30 boy 175 kilo 70 seksi seven evli bayan evli çiftler arasn tel05537753404 seksde sinir yok büyük yarak seven inlete inlete boşalma isteyen bayanlar arasn tel 05537753404 eşni siktrmek isteyen zevk alan erkek amini yalatmak isteyen bayanlar arasn tel 05537753404 dürüstlük ve güven cok önemli gizlilik önemli tel 05537753404 istanbul evli mutsuz dul gerçek durut kendini bilen seksi doymiyan bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum tel 05537753404 eşni siktrmek isteyen zevk alan erkek amini yalatmak isteyen bayanlar arasn tel 05537753404 istanbul

    YanıtlaSil
  15. Selam ben ankaradan çılgın evli olgun dul genç mutsuz bayanlar mutluglun adresi gizlilik ve hijyen çok önemli 1.76 boy 90 kg 39 yaş elit bayanlar arayın goruselim5357869493

    YanıtlaSil
  16. 👙👙👙👙👙👙👙not:OKUMADAN ANLAMADAN ARAMAYın
    BEN KENDİMİ SONSUZ GÜVENİYORUM YA BAYANLAR SİZLER KENDİNİZİ NEKADAR GÜVENİYORSUNUZ
    merhabalar hanfendiler adım yusuf 34 yaşında
    1/65 boyunda 53 kiloda kave içi gözleri kumral biriyim
    ellerinde hafif titremesi olan her işini kendi yapabilen
    engelli gurubundan calışan biriyim sesim alkol
    kullanmış gibi çıkar am a alkol kullanmam
    benimle sınırsız seks sohbet etmek isteyen 
    👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙

    sex hikayesi okuyup ıslanan zevk alan kendinden gecen telefonda 
    zevk sesini dinletmekten zevk alan zevk alacak zevkine düşkün engelli engelsiz kapalı tesettürlü açık tüm kızlar evli gizli kacamak yapmak isteyen bayanlar esiyle iliskisini anllatmak dinletmek isteyenler bekar dul kendine
    güveni olan yaş sınırı olmayan bayan arkadaşlar arıyorum telefonda zevki cok seviyorum zevkler engel tanımaz numaram özele açıktır
    👙👙👙👙👙👙masturbasyon yaparken kendinizi özelden dinletebilir zevklere birlikte cıkabiliriz inanın daha cok zevk ve haz alacaksınız benle 1 saat zevk yaşasaniz eminim agziniz acik kalacaktir sevgi ve [saygılar 
    👙👙0[532]246 66 32👙👙watsap 0[532]246 66 32👙skyp:the_ralp

    NOT:GAYLAR EŞİ OLMAYAN TEK BEYLER LÜTFEN ARAMASIN

    YanıtlaSil
  17. Sosyal ve fiziksel olarak kendine güvenen, UNV. kapısı çalmış, prüzsüz tenli, ince belli, ayak bilekleri - parmakları ince, sexapeli yüksek, anal sexten hoşlanan, ara sıra benim kontrolümde mfm ( 2 erkek ) ve cuckold ilişkiler yaşamak isteyen, biraz mozaşist bir feminenlik varmı buralarda ?? ist dışı ve 50 - 55 kg üstü lütfen eklemesin. skype dent343

    YanıtlaSil
  18. Slm ankaradan gercekci gizlilik guven icerisinde tanismak isteyen bayanlar.0535 ikiyuzkirkbir onuc ellisekiz.Gunun yorgunlugunu stresini atmak icin sicacik bir masaja evet diyen bayanlar sb636326@hotmail.com bekliyorum.

    YanıtlaSil
  19. GİZLİLİK İÇERISİNDE SEKS MUTLU OLMAK İSTEYEN HNMLAR İÇİNDEKİ ZEVKİ TATMAK İSTEYEN AZGIN DUL BAKIMLI KIZLAR FANTAZİ DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER VE SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI 24SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTİSİYLE UYGULAMALI OLARAK IHTINAYLA SİKİŞLERİMİZ ÜÇRETLİ TARIHE GECER BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil