15 Ekim 2015 Perşembe

Alkollü Sevgilim ve Arkadaşı ile Grup Seks Yaptık


Merhabalar .Hikayem çok aşırı enteresan aslında.Benim anlatacağım hikaye ben sevgilim ve onun en içten arkadaşı ile geçen seks olayı ile ilgili.Bir gün sevgilim ile eğlenmek için kulübe gittik.içtik eğlendik.Kız arkadaşımın en içten arkadaşı Gizem aradı.Nerede olduğumuzu sordu.Biz Ankaradayız lakin mekan adı vermesem daha iyi olur.Bir gece kulübünde olduğumuzu söyledi kız arkadaşım Pelin.Gizem yanımıza geldi.Oda bizimle eğlendi.Gizem ve Pelin içip sarhoş oldular.Alkolün etkisi ile Sevgilim arkadaşı Pelini önümde dans ettirmeye yapamadığını söylüyor sürtmesi için ısrar edip gülüşüyorlardı.içime kurt düştü.Gece ikisini birden götürebilirdim.
Sabaha kadar eğlendik.Gizem arkadaşları ile kaldığı talebe evine dönemeyecek kadar sarhoştu.Arabaya attım ikisini de ben yalnız yaşıyordum.Ev arkadaşlarım ile anlaşamamış tek yaşamaya karar vermiştim.Kızlar hali pert olmuştu.ikisi de gülüyor oynuyor kendinden geçiyorlardı.Eve girdik.Banyo yapmalarını rica ettim ama zapt etmek mümkünmü.Mutfağa gidip kahve yapmaya başladım.Kahve içirip ayılmalarını sağlayacaktım.Salona girdiğimde gördüğüm olay çok heyecan vericiydi.şok oldum onları öyle görünce.ikiside penyelerini çıkarmış göğüslerini kahkahalar ile yalıyor bir yandan öpüşüyorlardı.Ben napıyorsunuz kızlar dedim.Gülerek hadi aşkım sende gel dedi kız arkadaşım.fakat birbirlerini ateşli biçimde öpüyorlardı.Sanki öpüşme yarışına girmişlerdi.Dudaklarını emiyor ara sıra göğüslerini emiyorlardı.Bu bir hale müdahale etmek istedim.Kız arkadaşımın bakireliği yoktu ama Gizem bakireydi galiba.hemen üzerimi çıkardım.Pantalonlu biçimde yanlarına yanaştım.biri göğüslerimi yalıyor kız arkadaşım Pelin de dudaklarıma yapışıyordu.çok aşırı mükemmel bir ortam olmuş ayılmalarını istemiyordum bundan böyle.Sonra Gizem ile öpüşmeye başladık.Sevgilim hayır aşkım hayırrrr Gizem bakire daha onu sikemezsin beni sikeceksin diyor birlikte kahkahalar atıyorlardı. Tamam aşkım yalnızca öpüyorum diyerek gülümsüyordum bende.Pelin sikimi pantalondan çıkarıp ağzına almaya başlandı.Alttan kız arkadaşım yalarken bende Gizem ile öpüşüyordum bir taraftan.Gizem dudaklarımdan seksi dudaklarını çekip bende yalamak istiyorum lakin dedi.Kız arkadaşım gel tabi bitanem birlikte yalayalım dedi ve her şeye gülüyorlardı.beraber yalamaya başladılar sikimi.çok fazla feci şekilde emiyorlardı.Sonra Pelini koltuğa aldım domalttım ve ön deliğinden sokmaya başladım.Arkadaşı Gizem de Pelinin göğüslerini yalamaya çalışıyordu.Uzun süre soktum o biçimde Peline.Gizem Pelini sikerken dudaklarıma yapışıyor vücudumu okşuyor göğüslerimi yalıyordu.Gizem bende istiyorum dedi.Pelin hayır canım sen bakiresin hala diyordu.Bende arkadan sokmayı öneri ettim.En mantıklısı bu kızlar dedim.Kafaları güzel olduğu için gerçektende mantıklı geldi.Gizemi koltuğa domalttım hemen gidip krem buldum getirdim.öncelikle sikimi sıvazladım sonra Gizemin arka deliğine sürmeye parmak sokmaya başladım.Sevgilim Pelin bende parmak sokmak istiyorum dedi.çok seksi bir şekilde kız arkadaşım arkadaşının arka deliğini benim için açmıştı.Yavaşça sokmaya başladım kıza.Kız çok aşırı güzel keşke amıma soksan canım diyor kız arkadaşım da alttan Gizemin amını yalıyordu.Gizemi arkadan boşalana kadar siktim.Boşalırken filmlerde gördüğüm ve çok aşırı yapmak istediğim şeyi yapmak istedim.Kızları bir araya getirdim kafalarını.Kızlar hala durmuyor öpüşüyorlardı.Sikimi yalamalarını istedim. Birbirlerini bırakıp biri sikimi emiyor diğeri alttan daşaklarımı yalıyordu.çok aşırı zevkli bir pozisyondaydım böyle bir seks hayatımda ilk kez yaşıyordum.Biliyordum ki ertesi gün bu seks bir daha yapılamaycak.Kızlar bir yandan yalarken ben patlama noktasına geldim.ikisinin yanaklarını bir araya getirdim ve yüzlerine boşaldım.Kızlar hala gülüyorlardı birbirlerine bakıp.Yüzleri sperm olmuştu ikisininde.Sonra koltuğun kenarında gülerek yığılıp sızdılar.zevk şimdi işgenceye dönüşecekti.Kendi spermimi yüzlerinden temizledim.Külotlarını giydirip benim yatağıma yatırdım.aşırı kafaları ayıkmadan Gizemi Pelinin yanında bir daha siktim.Uykulu halde bana vermekten keyif duyuyordu.Tadını çıkardım iyice kızın.Amını yaladım boşalırken attığı çığlıklara bile Pelin uyanmadı düşünün.Bir defa daha boşaldım Gizem ile.Bu kez arkadan sokamadım Altmış dokuz pozisyonunda boşalmıştım.Ben salonda yattım.Sabah az çok fazla bir şeyler hatırlıyorlar hayır düş gördük diye birbirlerine soruyorlardı.Uyandım bende.üzerinin nasıl çıplak olduklarını sordular.Ben durumu değiştirerek anlattım.Güya kızları benim odama bıraktım kızlar soyunup uyumuşlardı.Benim gece nasıl grup seks yaptığımızı hatırlamıyorlardı.Hikayem böyle işte her insanın başına gelmez böyle seks dolu bir olay.Herkese iyi geceler dilerim.

10 yorum:

  1. Selam 43 yasinda bekar erkeğim ızmirliyim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler skype caco 774080/05323375290

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DONUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN _______________★★★★★★★
      _____________★★★★★★★★★
      ___________ ★★★★★★★★★★
      __________ ★★★★★★★★★★★
      _________ ★★★★★★★★★★★★
      _________ ★★★★★★★★★★★
      _________★★★_★★★★★★★★★
      ________ ★★★_★★★★★★★★★
      _______ ★★★__★★★★★★★★
      ______ ★★★___★★★★★
      ___★★★★★__★★★★★★
      ★★★★★★★_★★★★★★★
      _★★★★_★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★_★★★★★★★★★★★★★★
      ★★★★__ ★★★★★★★★★★★★★★
      ★★★_____ ★★★★★★★★★★★★
      _★★★ _____★★★★★★
      __★★★ ____★★★★★★
      ____★★___★★★★★★★★
      _____★★_★★★★★★★★★★
      _____★★★★★★★★★★★★★★
      ____★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ___★★★★★★MEHMET ★★★★★★★★★
      ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ____★★★★★★★★★★★★____★★★★★★★★
      _____★★★★★★★★★★★______★★★★★★★
      _______★★★★★★★★★_____★★★★★★★
      _________★★★★★★____★★★★★★★
      _________★★★★★__★★★★★★★
      ________★★★★★_★★★★★★★
      ________★★★★★★★★★★
      ________★★★★★★★★
      _______★★★★★★★
      _______★★★★★
      ______★★★★★
      ______★★★★★
      _______★★★★
      _______★★★★
      _______★★★★
      ______★★★★★★
      _____★★★★★★★★
      _______|_★★★★★★★
      _______|___★★★★★★★

      Sil
    2. SLM İST EFE BEN 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN ara

      Sil
  2. Slm ben anadolu yakasindan murat benimle gizlilik icinde reel gorusup kalin damarli 22 cm aletomin tadina bakmak isteyen benim gibi seksi seven doyumsuz bayanlar amını göt deliğini sömürene kadar yalatmak isteyenler arayin size yaşayamadiginiz seksi yaşatayim guven konusunda hiç supheniz olmasin herturlu guveni veririm size lutfen eşcinseller ve gaylar uzakdursun yalnizca bayanlar arasin pisman olmazsiniz 05325695766

    YanıtlaSil
  3. Seksde beni kullanmak isteyen seksi seven seksi doymiyan bayanlar bekliyorum bayanlar deyeri büyük ben Ayaz yas30 Penis 20 santim gerçek büyük yarak seven evli mutsuz dul gerçek durut seksi doymiyan bayanlar bekliyorum görüşmek isteyen bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum Eskişehir Gebze izmit bozuk bilecik ankara istanbul evli mutsuz dul gerçek bayanlar dürüstlük ve güven cok önemli gizlilik önemli tel 05537753404 seksde sinir yok büyük yarak seven evli bayan eşni siktrmek isteyen zevk alan erkek amini yalatmak isteyen bayanlar arasn tel 05537753404

    YanıtlaSil
  4. Bayanlar arayin ben amcınızı yalım dul evli 05321697941

    YanıtlaSil
  5. Selam ben ankaradan çılgın evli olgun dul genç mutsuz bayanlar mutluglun adresi gizlilik ve hijyen çok önemli arayın goruselim5357869493

    YanıtlaSil
  6. Sosyal ve fiziksel olarak kendine güvenen, UNV. kapısı çalmış, prüzsüz tenli, ince belli, ayak bilekleri - parmakları ince, sexapeli yüksek, anal sexten hoşlanan, ara sıra benim kontrolümde mfm ( 2 erkek ) ve cuckold ilişkiler yaşamak isteyen, biraz mozaşist bir feminenlik varmı buralarda ?? ist dışı ve 50 - 55 kg üstü lütfen eklemesin. skype dent343

    YanıtlaSil
  7. GİZLİLİGE ÖNEM VEREN NE İSTEDIGINI BILEN CILGIN DUL BAKIMLI HNMLAR GÜLLERİ YANINDA SOLDURCAK KADAR SEMPATİ KIZLAR FANTAZI DUSKUNU EVLİ ÇİFTLER 24SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI SIKISMELERIMIZ UYGULAMALI VE UCRETLİ OLARAK TARIHE GECER BILGINIZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  8. 05437628851 bekâr bayan dul evli bayanları bekliyorum

    YanıtlaSil