15 Ekim 2015 Perşembe


Herkese merhaba.Ben 21 yaşında üniversite sınavlarına hazırlanmakta olan bir öğrenciyim.Hikayem aşırı enteresan olaylar çizgisinde gerçekleşti.derhal olayı anlatayım.Dershaneye gider ders olmadığı senelerde evde çalışırım sınava.Annemin arkadaşı Sinem abla bize ara dizi gelir çok fazla stres yapmamam konusu için beni uyarırdı.içli dışlı olmuştuk bitişik binada otururdu Sinem abla.Sinem abladan bahsedeyim biraz. aslında onunda acayip bir yaşam hikayesi mevcut.Sinem bundan üç sene öncelikle diğer birine aşık olmuş.Eşinden bu nedenden boşanmış bankacı bir kadındır.Normalde hikayesini kimse bilmez annem bilir ve başka insanlar yadırgayacağı için kimselere anlatmaz.Bizler eşinin aldattığını bu nedenden ayrıldığını biliriz.Bende annem ile konuşurken duymuştum olayı.Sinem abla uzun boylu fit bir vücuda sahip kızıl saçlı iş kolik gözlüklü seksi bir kadındır.Bazı zamanlar babam ile sohbete girince annemin kıskandığını gözlerinden anlarım ben.ama annem sırdaşı Sinem ablayı çok severdi.Sinem abla annem ile yaşıt 34 yaşında bir bayandı.kimi çıktığı adamları anneme anlatır son olayı ise mağaza sahibi biri ile önemli ilişki yürütürken adam nedeni ile aldatılmasıdır.Bir gün kapı çaldı.Annem kapıyı açtı ben odamda ders çalışıyorum tabi.Sinem ablayı son sevgilisi mağaza sahibi adam aldatmış bu kadında adamı yakalamış aldattığını öğrenmiş.Tabi kimsenin hakkı kimsede kalmaz kocası  bundan sonra nasıl bir beddua ettiyse.Ben yadırgamıyor ama bu biçimde düşünüyordum. Uzun zaman oturdular.Sinem abla ağlıyor annem kahve yapmış teselli ediyordu.Annem kadına çok güzel bir kadınsın sen değmez ağlamaya boş ver diyordu.Akşama doğru kalkıp evine gitti.Ertesi gün işten izin almış yeni bir sayfa açmış anneme gelip anlatıyordu. bundan sonra hayatıma bakacağım nasıl mutlu oluyorsam öyle yaşayacağım filan diyordu.Kendi için yaşayacak kimseye aşık olmayacakmış.Zaten olmuştu olacağı kadar evlilik hayatını bile aşk yüzünden bitirmiş bir kadındı.Neyse kalkacağı zaman Mert bana yardım edebilir mi diye sordu.Benim odanın kapısı açık kulak misafiri oluyordum.Annem önce ders çalışıyor lakin sen sor istersen dedi.Sinem abla seksi bir pembe tayt giymiş o kadar ince ki taytı amı bulunduğu bunun gibi şekli meydana çıkmıştı.Odaya girince dikkatimi derhal amının çeşidi çekti.Kafamda farklı şeyler oluşmaya başlamıştı.Sordum ne yapacağız diye.Sinem ağır koltukları tek başına çekemediğini perde asarken merdiveni tutulması gerektiğini söyledi.Ben içimden işimiz mevcut demeye başladım düşünemedim olayları.Tabiki dedim nazik bir dil ile aşağı indik.Bir kaç koltuğu çektim çektiğim koltukların altlarını siliyor ben oturuyordum öyle bir domalıyordu ki benim alet istemeden kazık gibi oldu.nedeni ise tayt tan geri deliği ve amı iyice belirginleşmişti.Elimi sikime koyup kapatmaya çalıştım.Olmadı yastık bastım.Suçum neydi ergen azgın bir adamdım bende.Neyse koltuk işi bitmişti.Perde asarken düş bile edemiyordum.Merdivenin altına geçtim.Sinem abla merdivenlerden yukarı çıkıyor alttan gördüğüm manzara mükemmel görünüyor bundan böyle dayanamıyordum.Kadının alttan amına yapışmayı planladım bir ara.Sonra tepkisi kötü olur diye heyecanladım korktum açıkçası vazgeçtim.fakat ölüyordum azgınlıktan.Bir iki pencerenin perdesini o astı.bundan böyle yorulduğunu diğerlerine yardımcı olmamı istedi.Tabi dedim.artık merdivene ben çıkacaktım.lakin sikim kazık benzeri olmuş giydiğim şortu havaya kaldırmıştı.Nasıl çıkacaktım.önce tuvalete gitmek istedim.Tuvalette sıktım biraz insin diye lakin olası mü o güzelim amı ve popoyu görünce inmez tabi.yapacak bir şey bulunmaz dedim zaten bayan anlarsa belki sikerim düşüncesi ile lavabodan çıktım ve merdivenlere doğru koyuldum.çıktım perdeyi asarken Sinem abla sikimi görmüş kızarmış gülümsüyordu.Ben hiç bir şey ham benzeri diğer perdeye geçelim dedi.Yatak odasının perdesindeydi sırada.içeri girdiğimde seksi külotlar yıkanmış yatağın kenarlarına serilmiş bir vaziyette duruyordu.kadın çok rahat normalmiş bunun gibi işe devam ediyordu.Merdivene çıktım perdeyi asarken bir elin sikimi tuttuğunu hissettim.Dönüp baktığımda Sinem Abla dayanamamış sikimi avuçluyordu.işte bu dedim.Napıyorsun demeden hemen şorttan çıkardım sikimi.Merdivenden bir kaç basamak indim ve ağzına doğru götürdüm sikimi.Eli ile tutuyor ufffffff diye ses çıkarıyor ağzına sürüyordu aleti.Ben mest olmuştum sikecektim artık.Hayallerimi otuz birlerimi süsleyen bir kadındı Sinem abla.Ağzına almaya yalamaya başlanmıştır.Dondurma bunun gibi yalıyor dilini sikimin etrafında gezdiriyordu.Alet zaten kazık gibiydi.Benim alet normalden biraz büyük ve beyaz tenlidir.Aşağı indim.Seksi taytlı Sinem ablayı yatağına uzattım.Dudaklarına yapıştım hemen.Dudaklarını emiyor elimle de memelerini açmaya çalışıyordum.Aşağı doğru inmeye başladım.Memelerine geldiğimde Tişörtünü çıkardım derhal.Sütyen dantelli roket benzeri memeleri vardı.Taş gibi bir kadındı Sinem.Sütyeninden memelerini çıkardım uçlarını emiyordum oda kafamı okşuyor evet bebeğim diyordu.Dilim ile memelerinin altından göbeğine indim.kadın yanıyordu resmen.Daracık gördüğüm taytının am kısmına kadar yalayarak indim.önce taytının üzerinden amını öpmeye başladım.Kendinden geçiyor hadi menfaat  bundan sonra diyordu.bulunmamaktadır olmazdı ben o seksi taytın tadını çıkaracaktım.Arkasını dönderdim hemen.Popolarını öpüyor kokluyordum taytın üzerinden.Arkası dönük vaziyette taytını aşağı doğru soydum.çok aşırı ince beyaz parlak bir çamaşır giymişti.Arkaya kafamı sokarak çamaşırını çıkarmaya başladım.Yalıyarak çamaşırını indirdim.hemen kafamı arkadan ön deliğine doğru soktum ve ağzıma alıyordum. Yalamaya devam ettim.Kadının poposu ben yaladıkça havaya kalkıyor indiriyordu.Dilimin tamamını içine sokmak istiyordu.Arkası dönük vaziyette iken altına yastık koydum amı biraz daha dışarı doğru çıkmıştı.Kız arkadaşım ile böyle sürtünürdük zamanında.Sikimi deliğinde gezdirmeye başladım.Ahhhh bebeğim canım offfff hadi sok sikini içime boşalalım sik beni aşkım sikkkkkk diye iniliyordu.Sikimi amında gezdirdikten sonra sokmaya başladım.içine gidip geldiğini bu pozisyonda izleyebiliyordum.Her içine girip çıktıkça sikimin kenarlarına amının beyaz suyu sürtülüyordu.önceden ilişkilerim olmuştu ama ilk defa görüyordum.Boşalıyordu hep.Sinem abla aşırı derecede boşalan bir kadınmış orada anladım.Sokmalarım hızlandıkça bu hanım titriyor sikimin kenarlarından sular akıyordu.çok zevkliydi ben sadece filmlerde olacağını zannediyordum fışkırtarak boşalma varmış mükemmeldi.Devam ettim zor dayandım lakin boşalmamak için.Yaparken kimi duruyor boşalmamı geciktiriyordum.Neyse devam ettim fakat bu defa bir şey deneyecektim boşalma anında yani titrediğinde sikimi içinden çıkarıp deliğini açacaktım gerçekten fışkırtabiliyormu kadınlar diye.Yaptım titremeye başladığında sikimi amından çıkarıp ellerim ile poposunu ayırdım amının deliği açıldı inanmazsınız göbeğime kadar fışkırtarak boşaldı hanım.Ben zekten uçuyordum.Sinem ikinci kez boşalmıştı bundan böyle dizi bendeydi.Amında gidip geldikten sonra boşalacağım bende dedim hayır lütfen boşalma devam et dedi fakat dayanamıyordum ve çıkarıp poposundan beline kadar fışkırttım bende ona inat.Sinem hayır neden boşaldın yaaa diyordu.Ben dayanamadım bundan böyle canım dedim.çok aşırı garip bir hal yaşamıştık.Sinem ablayı harbi sikmiştim ve sikmeye devam edecektim düşüncelerim böyleydi.Sinem nasıl azgınlaşmış ise poposunu bana sildirdi ve kalktı dudaklarıma yapıştı.Kolumu ısırmaya başlanıyor hayır boşalma dedim sana diyordu.Ben kolumun acısı ile kahkahalar atıyordum.Sinem ile o gün giz kalacak dedik ve anlaştık.kimi sıkıldığım zaman ders çalışmaktan evlerine gidiyorum.Ateşli seks yapıyoruz.Mesajlaşmaya başladık.Sinem benim için bulunmamakta bir bayan olmuştu  bundan sonra.

22 yorum:

  1. Slm ankaradan gercekci gizlilik guven icerisinde tanismak isteyen bayanlar. 0535 ikiyuzkirkbir onuc ellisekiz. Gunun yorgunlugunu stresini atmak icin sicacik bir masaja evet diyen bayanlar bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SLM İST EFE BEN 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN ara

      Sil

    2. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil
    3. Kalin damarli yaragim tas gibi saatlerce sevisip amina koklememi bagirta bagirta sikmemi istiyosan erkegin burda cnm whatsap var gizliye acik arayin tanisalim olgun anlayisli biriyim çekinmeyin rahat olun num 0536 486 3348
      Not:gaylar sanalcilar aramayin bosuna


      Sil
    4. Ateşli çılgın bayanlar arayın sizi bekliyorum 05324113721

      Sil
  2. Slm ankaradan gercekci gizlilik guven icerisinde tanismak isteyen bayanlar.0535 ikiyuzkirkbir onuc ellisekiz.Gunun yorgunlugunu stresini atmak icin sicacik bir masaja evet diyen bayanlar bekliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Slm Umut ben 36 yaş 180 boy ANKARA lı hanımlar arayın görüşelim 553 980 04 70

    YanıtlaSil
  4. Slm Umut ben 36 yaş 180 boy ANKARA lı hanımlar arayın görüşelim 553 980 04 70

    YanıtlaSil
  5. Slm ankaradan gercekci gizlilik guven icerisinde tanismak isteyen bayanlar 0535 ikiyuzkirkbir onuc ellisekiz.Gunun yorgunlugunu stresini atmak icin sicacik bir masaja evet diyen bayanlar sb63534@hotmail.com bekliyorum.

    YanıtlaSil
  6. Slm ben anadolu yakasindan murat benimle gizlilik icinde reel gorusup kalin damarli 22 cm aletomin tadina bakmak isteyen benim gibi seksi seven doyumsuz bayanlar amını göt deliğini sömürene kadar yalatmak isteyenler arayin size yaşayamadiginiz seksi yaşatayim guven konusunda hiç supheniz olmasin herturlu guveni veririm size lutfen eşcinseller ve gaylar uzakdursun yalnizca bayanlar arasin pisman olmazsiniz 05325695766

    YanıtlaSil
  7. Slm ben Ayaz istanbul Eskişehir Gebze izmit bozuk bilecik evli mutsuz dul evli çiftler arasn tel05537753404 seksde sinir yok resimler hepsi bana ayit orjinal lütfen evli mutsuz dul gerçek bayanlar bekliyorum görüşmek isteyen bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum tel 05537753404 dürüstlük ve güven cok önemli gizlilik önemli tel 05537753404 eşni siktrmek isteyen zevk alan erkek amini yalatmak isteyen bayanlar arasn tel 05537753404

    YanıtlaSil
  8. Merhaba güzel ve seçici bayanlar:
    Levent ben,
    yaşım 36 bakımlı
    temizliğe önem veren biriyim.
    güvenilir sırdaş tecrübeli ve
    düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından
    bunalıp kendini
    ödüllendirmek isteyen güzel bir
    masaj sonrası doyurucu bir
    sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu
    atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer
    böyle biri yok diyorsanız yüzde 90
    doğrudur:) fakat yüzde 10 luk
    kesimin içinde olduğum için
    rahatım bu konuda.inanmak size
    kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms
    atın tanışalım, tanışmadan
    tanımadan kimseyi yargılamak olmaz.
    mutlaka güvenilir birileri vardır
    buyrun buradayım
    işte:05426759175 arayabilirsiniz msj çağrı atabilirsiniz cesaretsizler olmaz

    YanıtlaSil
  9. Slm ankaradan gercekci gizlilik guven icerisinde tanismak isteyen bayanlar.0535 ikiyuzkirkbir onuc ellisekiz.Gunun yorgunlugunu stresini atmak icin sicacik bir masaja evet diyen bayanlar bekliyorum.

    YanıtlaSil
  10. slm ben taner ist varmi evli esini anlatacak sohbet edecek evli cifte tecrübe var tekim 05458627062

    YanıtlaSil
  11. slm ben taner ist varmi evli esini anlatacak sohbet edecek evli cifte tecrübe var tekim 05458627062

    YanıtlaSil
  12. SELAM ben ankaradan çılgın evli olgun dul genç mutsuz bayanlar mutluglun adresi gizlilik ve hijyen çok önemli arayın goruselim5357869493

    YanıtlaSil
  13. Merhaba istanbulda güzel zaman geçirmek isteyen bayan arkadaş arıyorum cesaretli bayan varsa bekliyorum 533 091 51 49

    YanıtlaSil
  14. Slm ankaradan gercekci gizlilik guven icerisinde tanismak isteyen bayanlar.0535 ikiyuzkirkbir onuc ellisekiz.Gunun yorgunlugunu stresini atmak icin sicacik bir masaja evet diyen bayanlar sb636326@hotmail.com bekliyorum.

    YanıtlaSil
  15. Tokattaki ateşli bayanlar arayin pişman olmazsiniz 0505 995 08 94

    YanıtlaSil
  16. GİZLİLİGE ÖNEM VEREN NE İSTEDIGINI BILEN CILGIN DUL BAKIMLI HNMLAR GÜLLERİ YANINDA SOLDURCAK KADAR SEMPATİ KIZLAR FANTAZI DUSKUNU EVLİ ÇİFTLER 24SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI SIKISMELERIMIZ UYGULAMALI VE UCRETLİ OLARAK TARIHE GECER BILGINIZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  17. Slm ankaradan gercekci gizlilik guven icerisinde tanismak isteyen bayanlar.0535 ikiyuzkirkbir onuc ellisekiz.Gunun yorgunlugunu stresini atmak icin sicacik bir masaja evet diyen bayanlar bekliyorum.

    YanıtlaSil
  18. Merhaba istanbuldan yavuz 28 yasinda 1.85 boyundayim
    Amacim tamamen gizlilik ve guven icerisinde bir bayanla tanismak.
    Boyle seyler herkesle yasanmayacagi icin benim icin gizlilik ve guven on planda diger seyler konusularak cozulur.
    Sizin icinde gizlilik ve guven on plandaysa arayin tanisalim
    Yasanan hersey aramizda sir kalicak
    Telim bazen kapali olabilir siz mesaj atin hemen donerim size ciddi olanlar arasin
    0505 056 86 39

    YanıtlaSil