15 Ekim 2015 Perşembe

Belinde Dövmeli Kız ile Tanışıp Eve Attım


Selamlar herkese.Benim hikayem yaklaşık bir yıl evvela ayrıldığım orospu sevgilim ile yaşadığım bir hadise üzerinedir.Bende sizler gibi saçma sapan video sitelerinden sıkıldım çok aşırı kaliteli bir hikaye sitesi olan picksie sitesine anımı paylaşmak istedim. Yaklaşık bir buçuk sene öncelikle doğum günümdü.Kız arkadaşım özge ile yaklaşık üç yıl ilişkimiz olmuştu.özge bana aşık benzeri görünen sahtekar bir kızmış.Tabi sonradan anlaşılıyor mayası.Neyse özge ile sürekli ilişkimiz olur bibirlerini çok seven iki aşık bunun gibi takılırdık.talebe olduğumuz için nerde sabah orda akşam yapardık kızla.özgeden bahsetmek isterim.özge yaklaşık 1.70 boylarında esmer çikolata tenli fit vücutlu çekik gözleri düz biçimde saçları olan bir kızdır.ilişkimiz boyunca kız arkadaşım ile devamlı seks yaptık.özge daha evvela yaşadığı bir ilişki yüzünden bakireliğini vermiş ben kızı o hali ile sevmiştim düşünün.Kız arkadaşları bazen bana özge lezbiyen oğlum derlerdi bende dalga geçerdim sizimi becerdi nereden biliyorsunuz diye.Neyse ki gerçekten özge bir kaç kız ile lezbiyenlik yapıyormuş.fakat bu hal beni rahatsız etmedi.Normal karşıladım konusunu bile açmıyordum Doğum günümde okul hafta sonuna denk gelmiş arkadaşlarımız bana sürpriz bir parti hazırlamışlardı.O gün herkes normal görünüyor kimse durumu çaktırmıyor özgeyi aradığımda çok fazla yoğun ders çalıştığını öğreniyordum.Evde oturdum dersim yoktu akşama kadar televizyon izledim.Ev arkadaşlarım dahi evde değillerdi.Akşam saatlerinde yemek yedim ve birden elektrikler gitti.Hay içine dedim ve kalkıp mum aramaya erindim.Bulunduğum koltukta uyumak istedim.Kapı açıldı ev arkadaşım gelmiştir diye tahmin ettim.Tahsin senmisin diye sorduğumda mum ışıkları arasında bir kalabalık odaya giriyorlar doğum günümü kutluyorlardı.çok aşırı mesut oldum.Herkes kuaföre gitmiş süslenmiş ellerinde pasta parti yapmak istediler.Neyse konuyu çok uzatmak istemiyorum.O akşam mumlar üflendi ardından bir sürpriz daha meyhanede fasıl gecesi varmış ve hepimize yer ayırtılmıştı.hemen hazırlandım.O gece gecenin ilerleyen saatlerine kadar eğlendik içtik oynadık. Eve dönüş zamanı ev arkadaşım kız arkadaşı Buse de kalmak istedi.Bende özge ile eve döndük.ikimizde çakır keyfi vardı.içeri girdik salonda özge mini eteğini yukarı kaldırdı ve üzerime oturdu.Ben özge ile ilişkiye girdiğim zamanlarda her zaman arkadan sokayımmı aşkım derdim bana kızardı gülerdim bende.Kucağımda boynumu yalıyordu sevgilim.Uzun zaman seviştik.Sonra hadi kalk odamıza geçelim sana doğum günü hediyesi vereceğim dedi.Ben heyecanla aşırı azıtmış biçimde odaya ilerledim.Kız arkadan vermek için tüm hazırlıkları yapmış.Seks shoptan kayganlaştırıcı dahi almış.derhal yatağa geçtik.Sikimi uzun zaman yaladı bak boşalacaksan bir defa boşal aşkım sonrasında geç boşalman gerekiyor dedi.Bende kendini orgazm etmek için böyle bir şey söylüyor diye düşündüm.hemen boşalamıyordum zaten yok aşkım merak etme sabaha kadar seni sikmek istiyorum zaten dedim.Tamam anlaştık dedi ve yatağa domaldı.Mini eteğini yukarı çıkarmamı söyledi.Ben mini eteğini beline sıyırıyor bir yandan poposunu öpüyor şaplak atıyordum.Elinde bir paket verdi bana al bunu sikine iyice sür aşkım sonra benim geri deliğime sür ve sok hediyen bu senin dedi.O an kendimden utandım bulunmamakta aşkım gerek bulunmamaktadır dedim açıkçası yapmak istemedim.Hayır aşkım yapacaksın dedi.Ben hayır dedikçe o yapacaksın dedi.Alkolün verdiği etki ile benim bakireliğimi bozan ilk sevgilim arkamdan yaptı ama dedi.Ben sinirlendim kızgınlığımdan yapmak istedim.lakin kız aşırı yapmamı istiyor zaten amını okşayacağını söylüyordu.hemen kayganlaştırıcıyı sürdüm arka deliğine.Sonra sikime sıvadım malzemeyi.Aşkım ufak ufak sok lakin dedi.Ben kıyamadım önce ön deliğini yaladım bir on dakika falan boşalmış kıvama gelmiş kendi amını okşuyordu.Aletimin beyaz dolgun kafasını arka deliğine sürmeye başladım.Kayganlaştırıcı çok işe yarıyormuş.Ufak ufak sokayım derken aniden şappp diye kafası girdi sikimin.özge ahhhhhhh aşkımmm yavaş ne olur çok fazla güzelmiş diyerek iniliyordu.Sonra ufak ufak gidip gelmeye başladım.arasında sikim vıcık vıcık oluyordu o pürüzsüz geri deliğinde.Uzun zaman o biçimde siktim sevgilimi.Bir yandan amına parmağımı sokuyor hem önden sik hem arkadan aşkımmm inilemelerini duyuyor iyice zevke geliyordum.Sonunda boşalacaktım.uzun zaman geri deliğinden yaptıktan sonra özge boşalma aşkım ağzımda patlatacağım seni dedi.özgeyi tanıyamıyordum.Tam deneyimli orospu benzeri davranıyordu o gece.çıkardım götünden sikimi hemen peçete ile sildi evvela.Sonra ağzına alıp emmeye başlandı.Sonuna kadar almaya çalışıyordu fakat girmiyordu.Sonunda ağzına boşaldım.Boşalacağım sırada kafasını çekmek istedi fakat ben bastırdım.Emiyordu boşaldıktan sonrada.Temizledi sikimi.O gece ilk kez birlikte kaldık evde.Normal günlerde geldiğinde sevişsek bile saat kaç olursa olsun ailem arar ev arkadaşımı ister kızarlar diyordu.Ailesi haklıymış böyle bir orospuya güvenmemekte.aslında bahanesi o tabi.Gece yanımda uyuya kaldı.Telefonuna beş 6 insandan aşkım mesajlarını okudum ben.Canım çok sıkılmıştı.Sabaha kadar uyuyamadım.Sabah kaldırdım bunu.Hiç çaktırmadan mesajları gördüğümü bir daha siktim amından.Bu kez sert şekilde siktim ve mesajlardan bahsettim.Evi terk etti derhal.Bir daha aramadı.bütün arkadaşlarımıza soranlara anlattım durumu.şimdi bir kaç şahıs ile birlikte oluyormuş haberi geliyor.Böyle hikayem.Okuduğunuz için teşekkür eder kimseye bağlanacak kadar aşık olmayın derim.

13 yorum:

  1. Slm yozgattan gercekci gizlilik guven icerisinde tanismak isteyen bayanlar.0535 ikiyuzkirkbir onuc ellisekiz.Gunun yorgunlugunu stresini atmak icin sicacik bir masaja evet diyen bayanlar bekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Slm ben anadolu yakasindan murat benimle gizlilik icinde reel gorusup kalin damarli 22 cm aletomin tadina bakmak isteyen benim gibi seksi seven doyumsuz bayanlar amını göt deliğini sömürene kadar yalatmak isteyenler arayin size yaşayamadiginiz seksi yaşatayim guven konusunda hiç supheniz olmasin herturlu guveni veririm size lutfen eşcinseller ve gaylar uzakdursun yalnizca bayanlar arasin pisman olmazsiniz 05325695766

    YanıtlaSil
  3. Slm ben Ayaz yas30 Penis 20 santim istanbul Eskişehir Gebze izmit bozuk bilecik evli mutsuz dul evli çiftler arasn tel05537753404 seksde sinir yok resimler hepsi bana ayit orjinal lütfen evli mutsuz dul gerçek durut kendini bilen seksi doymiyan bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum tel 05537753404 eşni siktrmek isteyen zevk alan erkek amini yalatmak isteyen bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum dürüstlük ve güven cok önemli gizlilik önemli tel 05537753404

    YanıtlaSil
  4. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DONUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN _______________★★★★★★★
    _____________★★★★★★★★★
    ___________ ★★★★★★★★★★
    __________ ★★★★★★★★★★★
    _________ ★★★★★★★★★★★★
    _________ ★★★★★★★★★★★
    _________★★★_★★★★★★★★★
    ________ ★★★_★★★★★★★★★
    _______ ★★★__★★★★★★★★
    ______ ★★★___★★★★★
    ___★★★★★__★★★★★★
    ★★★★★★★_★★★★★★★
    _★★★★_★★★★★★★★★★★★
    _★★★★★★★★★★★★★★★★★★
    _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
    _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
    _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
    _★★★★★_★★★★★★★★★★★★★★
    ★★★★__ ★★★★★★★★★★★★★★
    ★★★_____ ★★★★★★★★★★★★
    _★★★ _____★★★★★★
    __★★★ ____★★★★★★
    ____★★___★★★★★★★★
    _____★★_★★★★★★★★★★
    _____★★★★★★★★★★★★★★
    ____★★★★★★★★★★★★★★★★★
    ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
    ___★★★★★★MEHMET ★★★★★★★★★
    ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
    ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
    ____★★★★★★★★★★★★____★★★★★★★★
    _____★★★★★★★★★★★______★★★★★★★
    _______★★★★★★★★★_____★★★★★★★
    _________★★★★★★____★★★★★★★
    _________★★★★★__★★★★★★★
    ________★★★★★_★★★★★★★
    ________★★★★★★★★★★
    ________★★★★★★★★
    _______★★★★★★★
    _______★★★★★
    ______★★★★★
    ______★★★★★
    _______★★★★
    _______★★★★
    _______★★★★
    ______★★★★★★
    _____★★★★★★★★
    _______|_★★★★★★★
    _______|___★★★★★★★

    YanıtlaSil
  5. Slm ben Ayaz yas30 Penis 20 santim Deyerli bayanlar herşeyi seksi deyil dürüstlük ve gizlilik gerçek ben gerçekten seksi doymam seksi doymiyan bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum Eskişehir Gebze izmit bozuk bilecik ankara istanbul evli mutsuz dul gerçek bayanlar bekliyorum tel 05537753404 yas30 boy 175 kilo 70 seksi seven evli bayan evli çiftler arasn tel05537753404 seksde sinir yok resimler hepsi bana ayit

    YanıtlaSil
  6. SLM İST EFE BEN 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN ara

    YanıtlaSil
  7. Merhaba Hatay’dan Mehmet ben 27 yaşında hafif esmer kişisel hijyenine çok önem veren kaslı vücut yapısına sahip, kişisel fitness antrenörü olarak hizmet veriyorum. kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen açık sözlü net bir erkeğim. Olgun kadınlardan çok hoşlanıyorum. Gizliliğe aile kavramına çok dikkat ederim, benimle yaşanan benimle sır olarak kalır üçüncü bir ağızdan asla duyamazsınız özelimi paylaşmayı seven biri değilim. Benimle tanışmak isteyen bayanlardan öncelikli ricam açık sözlü net olmaları, iyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın yalana asla tahammülüm yoktur. Benim sizin için hissettiklerim sizin de benim için hissettikleriniz başlangıçta çok önemlidir. Sekse biraz düşkün doyumsuzum kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama Bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Olgun ve mutsuz yalnız bayanlar şimdi kendinizden gerçekten eminseniz iletişim kurun benimle kıymetli zamanımızı boşa harcamayalım teşekkürler. 0545 697 63 00

    YanıtlaSil
  8. Selam ben ankaradan çılgın evli olgun dul genç mutsuz bayanlar mutluglun adresi gizlilik ve hijyen çok önemli 1.76boy 90 kg 39 yaş elit bayanlar arayın goruselim5357869493

    YanıtlaSil
  9. slm ben Batuhan 05318801471zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli mutsuz bayanlar kapali dullar arayabilir her türlü fanteziye varım Watsap carı sms

    YanıtlaSil
  10. 👙👙👙👙👙👙👙not:OKUMADAN ANLAMADAN ARAMAYın
    BEN KENDİMİ SONSUZ GÜVENİYORUM YA BAYANLAR SİZLER KENDİNİZİ NEKADAR GÜVENİYORSUNUZ
    merhabalar hanfendiler adım yusuf 34 yaşında
    1/65 boyunda 53 kiloda kave içi gözleri kumral biriyim
    ellerinde hafif titremesi olan her işini kendi yapabilen
    engelli gurubundan calışan biriyim sesim alkol
    kullanmış gibi çıkar am a alkol kullanmam
    benimle sınırsız seks sohbet etmek isteyen 
    👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙

    sex hikayesi okuyup ıslanan zevk alan kendinden gecen telefonda 
    zevk sesini dinletmekten zevk alan zevk alacak zevkine düşkün engelli engelsiz kapalı tesettürlü açık tüm kızlar evli gizli kacamak yapmak isteyen bayanlar esiyle iliskisini anllatmak dinletmek isteyenler bekar dul kendine
    güveni olan yaş sınırı olmayan bayan arkadaşlar arıyorum telefonda zevki cok seviyorum zevkler engel tanımaz numaram özele açıktır
    👙👙👙👙👙👙masturbasyon yaparken kendinizi özelden dinletebilir zevklere birlikte cıkabiliriz inanın daha cok zevk ve haz alacaksınız benle 1 saat zevk yaşasaniz eminim agziniz acik kalacaktir sevgi ve [saygılar 
    👙👙0[532]246 66 32👙👙watsap 0[532]246 66 32👙skyp:the_ralp

    NOT:GAYLAR EŞİ OLMAYAN TEK BEYLER LÜTFEN ARAMASIN

    YanıtlaSil
  11. Slm ankaradan gercekci gizlilik guven icerisinde tanismak isteyen bayanlar.0535 ikiyuzkirkbir onuc ellisekiz.Gunun yorgunlugunu stresini atmak icin sicacik bir masaja evet diyen bayanlar sb636326@hotmail.com bekliyorum.

    YanıtlaSil
  12. Kalin damarli yaragim tas gibi saatlerce sevisip amina koklememi bagirta bagirta sikmemi istiyosan erkegin burda cnm whatsap var gizliye acik arayin tanisalim olgun anlayisli biriyim çekinmeyin rahat olun num 0536 486 3348
    Not:gaylar sanalcilar aramayin bosuna


    YanıtlaSil
  13. GİZLİLİGE ÖNEM VEREN NE İSTEDIGINI BILEN CILGIN DUL BAKIMLI HNMLAR GÜLLERİ YANINDA SOLDURCAK KADAR SEMPATİ KIZLAR FANTAZI DUSKUNU EVLİ ÇİFTLER 24SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI SIKISMELERIMIZ UYGULAMALI VE UCRETLİ OLARAK TARIHE GECER BILGINIZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil