15 Ekim 2015 Perşembe

Akollü Kocamın Yeğeni Beni Zorla Sikti


Selamlar herkese.Ben Azru 35 yaşında bir kadınım.hadise anımı ifade etmek istiyorum sizlere.Kocam alkolük hovarda bir adamdır.Ben her gün yolunu gözleyen bir kadınım.Eve her zaman alkollü gelir.problem çıkarır oturduğu yerde sızardı.ipe sapa gelmeyen arkadaşları her süre yoldan çıkarırdı adamı.Bir gece başıma gelen olayı anlatacağım.aslında bir tecavüz benzeri görünse de bundan böyle ilişkimiz mevcut en azından bundan böyle mutluyum kafam takıp dert etmiyor yolunu gözlemiyorum bundan böyle kocamın.

yine o günlerden biriydi.Kocam geç saatlerde evde bulunmamaktadır.Kapı çaldı bizimki geldi dedim kendi kendime.Kapıda kocam ve abisinin oğlu Burak vardı.ikisi alkol almış Burak babası kızar diye eve gitmemiş kocamda bize getirmişti.Burak aslında aşırı hoş başarılı bir gençtir.Beni aşırı sever halime aşırı üzülürdü normalde.Neyse bunları içeri aldım.Burak benimkinden daha az alkol almış kendinde lakin gidip geliyordu kafası.Ben adamı soydum yatağa yatırdım.Burak salonda oturuyor ona da yatak açacaktım.Salona gittim sohbet etmeye derhal uyursa rahatsızlanacağını söyledi.Ben de üzerine bir çay koydum sohbet koyulaşmıştı bundan böyle.Buraka picamalarını verdi salondan çıktım.çay yapıp içeri girdim.çay içmeye başladık.Burak kendime yazık ettiğimi boşanmam gerektiğini güzel bir kadın olduğumu haksızlık ettiğimi düşünüyordu benim için.Bende düzelir arzusu ile bekliyordum her zaman.Burak çay içerken bardağı elinden kaydırdı ve yere çay döküldü.Bir şey olmamaktadır dedim ve oturduğum yerden kalkıp mutfaktan bez getirdim.Kalkarken giydiğim eteğim toplanmış ve popom meydandaymış hadise bittikten sonra anlamıştım.Bez ile noktayı silerken tabii olarak domaldım.Silmeye devam ettim arkam Buraka dönük bir vaziyetteydim.ansızın popomu birisi elledi ve amımı yalamaya çalışan birtanesini hissettim.Tüylerim diken diken oldu.Arkama baktığımda Burak popomun arasına kafasını sokmaya çalışıyor amıma ulaşıp beni yalamaya çalışıyordu.ansızın kalkamadan yere yatırdı beni.Kollarımı tutuyor bir yandan dudaklarımı öppemey çalışıyordu.Ben bağıramıyordum bizimki sızmıştı fakat duyabilir ölüm ile sonuçlanabilirdi olay.Burak ikna etmeye çalıştım.Yanlış yapıyorsun hayır istemiyorum dedim.Sus yenge lütfen seni çok arzuluyorum Amcamdan hayır bulunmaz zaten diyor benim boynumu dudaklarımı öpüyordu.üzerimden kaldıramadım adamı.artık zevk almaya başlıyor bir yandan korkuyordum fakat.Burak aleti dim dik olmuş götümde hissediyordum.ön deliğime doğru getirmeye çalışıyordu.Her şey eteğimi sıyırıp fermuarını açıp sikini amıma dayaması ile bitmişti.bundan böyle az mücadele ediyor zevk alıyordum.Kocam beni uzun süredir sikmiyor bi hayrı olmuyordu.Azıyordum bende insandım sonuçta.Televizyonlarda öpüşme sahnelerinde bile etkilenir bir hale gelmiş rüyamda sapık sapık şeyler yaşıyor sabah uyandığımda boşalmış bir şekilde buluyordum kendimi itiraf etmek gerekirse.Burak sikini amıma dayadı ve külotumu kenara sıyırıp yerde yatar pozisyonunda sokmaya başladı.Dudaklarıma yapıştı iri harika aleti içime giriyor zevkten uçuyordum.ama belli etmemem gerekiyor dudaklarımdayken bir öpüyor isem bir kerede hayır yapma diyordum.fakat çok zevk alıyordum.Uzun zaman Burak arkamdan ön deliğime soktu. Kulağıma eğildi naz yapma şu işin zevkini çıkaralım tamammı dedi.Ben hayır dedim.O süre böyle boşalana kadar sana sokacağım arzu yenge dedi ve gülümsedi.Bak dedi kabul ediyormusun zevkini çıkarmak için.yapıcak bir şey yoktu  bundan sonra bende istiyordum.Kafamı salladım tamam dedim.Ayağa kalktık sikini içimden çıkardı.hemen eşimi kontrol etmek için gittim.Sızmış top patlasa ruhu duymaz bir haldeydi.Kapısını dışarıdan kilitledim.Planı hazırlamıştık.eğer kocam uyanırsa kapının kilitli olduğunu görürse Burak yatağına girecek ben mutfakta oturuyormuş canı sıkılmış kızgınlığımdan kapısını kilitlemiş bir durum alacaktık.içeri gittim.Burağın siki dışarıdayken eteğimi sıyırıp kucağına oturdum.Salona giderken külotumu çıkarmıştım.Eteğimin altında sikini tekrar içime soktu.Bir yandan deliler bunun gibi somurarak öpüyor bir yandan sikinin yanan amımımda olmasının zevkini çıkarıyordum.iyi geliyordu bu bana.Keşke daha evvela başka bir tanesi ile yapsaymışım ah işte salak kafam napalım.Penyemi aşağı doğru indirip göğüslerimin birisini dışarı çıkardım ve Burağın ağzına verdim.Burak bir yandan memelerimi yalıyor bir yandan eteğimin altından popolarımı sıkıyordu.Bağırmamak için dudaklarına yapışıyordum.çığlık atmayı ne çok isterdim varya o an. Uzun zaman seks yaptık o gece.Amcası sabaha kadar uyanmadı.aşırı rahatladım.Burağı öperek uyuttum.bundan böyle kocam eve geç geldiğinde yeğenini çağırıyorum beni saatlerce sikiyor rahatlıyorduk.Her yerimi yalıyordu Burak.tüm seks fantezilerini yaşadık.şimdi Burak askere gitti.bundan böyle berberin kalfası ile seks ilişkim var.Boşaldıkça rahatlıyorum çok umursamıyordum sıkıntıları.Yarrak hastası oldum galiba.Her gün canım sikişmek istiyor.Ben Adanada oturuyorum.Yeni beyler ile tanışıp bir kaç gece ilişki yaşayıp ayrılıyorum.iyiki Burağa vermiştim o gece.Askerden gelmesini bekliyorum o geldiğinde kimse ile temas yaşamayacağım.Beni doyuran erkeğim o sebebiyse.Hikayem bu şekilde gerçekte başımdan geçen acı bir olay.Kocam adam olsaydı bana Burak tecavüz edip ortalık edemezdi.beyler sizlere sesleniyorum.Karınızı koruyun sahip çıkın kıymetini bilin derim.hiçbir hanım dayanamaz böyle bir duruma.Bir gün benim aklımın ucundan geçmeyen bu olayı yaşarlar.Benden söylemesi.Hepinize iyi geceler diliyorum.Hoşçakalın.

46 yorum:

  1. Selam 43 yasinda bekar erkeğim ızmirliyim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler skype caco 774080/05323375290

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba 0536.932.27.67 OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI KİLOLU KALIPLI ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ BÜYÜK VE KALIN ALET SEVEN YALNIZ YAŞAYAN ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

      Sil
    2. Merhaba 0536.932.27.67 OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI KİLOLU KALIPLI ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ BÜYÜK VE KALIN ALET SEVEN YALNIZ YAŞAYAN ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

      Sil
    3. slm ben Batuhan 05318801471zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli mutsuz bayanlar kapali dullar arayabilir her türlü fanteziye varım Watsap carı sms

      Sil
    4. slm ben Batuhan 05318801471zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli mutsuz bayanlar kapali dullar arayabilir her türlü fanteziye varım Watsap carı sms

      Sil
    5. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DONUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN _______________★★★★★★★
      _____________★★★★★★★★★
      ___________ ★★★★★★★★★★
      __________ ★★★★★★★★★★★
      _________ ★★★★★★★★★★★★
      _________ ★★★★★★★★★★★
      _________★★★_★★★★★★★★★
      ________ ★★★_★★★★★★★★★
      _______ ★★★__★★★★★★★★
      ______ ★★★___★★★★★
      ___★★★★★__★★★★★★
      ★★★★★★★_★★★★★★★
      _★★★★_★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★_★★★★★★★★★★★★★★
      ★★★★__ ★★★★★★★★★★★★★★
      ★★★_____ ★★★★★★★★★★★★
      _★★★ _____★★★★★★
      __★★★ ____★★★★★★
      ____★★___★★★★★★★★
      _____★★_★★★★★★★★★★
      _____★★★★★★★★★★★★★★
      ____★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ___★★★★★★MEHMET ★★★★★★★★★
      ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ____★★★★★★★★★★★★____★★★★★★★★
      _____★★★★★★★★★★★______★★★★★★★
      _______★★★★★★★★★_____★★★★★★★
      _________★★★★★★____★★★★★★★
      _________★★★★★__★★★★★★★
      ________★★★★★_★★★★★★★
      ________★★★★★★★★★★
      ________★★★★★★★★
      _______★★★★★★★
      _______★★★★★
      ______★★★★★
      ______★★★★★
      _______★★★★
      _______★★★★
      _______★★★★
      ______★★★★★★
      _____★★★★★★★★
      _______|_★★★★★★★
      _______|___★★★★★★★

      Sil
    6. Kalin damarli yaragim tas gibi saatlerce sevisip amina koklememi bagirta bagirta sikmemi istiyosan erkegin burda cnm whatsap var gizliye acik arayin tanisalim olgun anlayisli biriyim çekinmeyin rahat olun num 0536 486 3348
      Not:gaylar sanalcilar aramayin bosuna


      Sil
  2. GİZLİLİGE ÖNEM VEREN AZGIN DUL BAKIMLI ALIMLI ZEVK ALMASINI BILEN CILGIN KIZLAR DUL HNMLAR FANTAZİ DUSKUNU EVLİ CİFTLER SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI 24 SAAT 22 CMYLE UYGULAMALI OLARAK SIKIS DERSİ ÜÇRETLİ VERİLİR BİLGİNİZE SUNULUR 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  3. Slm ankaradan gercekci gizlilik guven icerisinde tanismak isteyen bayanlar.0535 ikiyuzkirkbir onuc ellisekiz.Gunun yorgunlugunu stresini atmak icin sicacik bir masaja evet diyen bayanlar sb63534@hotmail.com bekliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Slm Umut ben 36 yaş 180 boy ANKARA lı hanımlar arayın görüşelim 553 980 04 70

    YanıtlaSil
  5. Slm Umut ben 36 yaş 180 boy ANKARA lı hanımlar arayın görüşelim 553 980 04 70

    YanıtlaSil
  6. Slm BAYANLAR ıst fırat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi goremiyen evliliği sikici citti dürüst ve gizli lige güvene saygıya Onem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul evli çiftler BAYAN arkadas arıyorum 546 251 95 85 msj at çağrı at ara tanisalim seni zor durumda bırakmak isdemem msj arkadasida olabiliriz konuşabiliriz herşey SEKS değil gece gündüz ara msj at çağrı at çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum 7 / 24 Ozel E açık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm BAYANLAR ıst fırat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi goremiyen evliliği sikici citti dürüst ve gizli lige güvene saygıya Onem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul evli çiftler BAYAN arkadas arıyorum 546 251 95 85 msj at çağrı at ara tanisalim seni zor durumda bırakmak isdemem msj arkadasida olabiliriz konuşabiliriz herşey SEKS değil gece gündüz ara msj at çağrı at çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum 7 / 24 Ozel E açık

      Sil
  7. GİZLİLİGE ÖNEM VEREN NE İSTEDIGINI BILEN CILGIN DUL BAKIMLI HNMLAR GÜLLERİ YANINDA SOLDURCAK KADAR SEMPATİ KIZLAR FANTAZI DUSKUNU EVLİ ÇİFTLER 24SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI SIKISMELERIMIZ UYGULAMALI VE UCRETLİ OLARAK TARIHE GECER BILGINIZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  8. Slm ankaradan gercekci gizlilik guven icerisinde tanismak isteyen bayanlar.0535 ikiyuzkirkbir onuc ellisekiz Gunun yorgunlugunu stresini atmak icin sicacik bir masaja evet diyen bayanlar bekliyorum.

    YanıtlaSil
  9. Slm ankaradan gercekci gizlilik guven icerisinde tanismak isteyen bayanlar.0535 ikiyuzkirkbir onuc ellisekiz Gunun yorgunlugunu stresini atmak icin sicacik bir masaja evet diyen bayanlar bekliyorum.

    YanıtlaSil
  10. Slm ben anadolu yakasindan murat benimle gizlilik icinde reel gorusup kalin damarli 22 cm aletomin tadina bakmak isteyen benim gibi seksi seven doyumsuz bayanlar amını göt deliğini sömürene kadar yalatmak isteyenler arayin size yaşayamadiginiz seksi yaşatayim guven konusunda hiç supheniz olmasin herturlu guveni veririm size lutfen eşcinseller ve gaylar uzakdursun yalnizca bayanlar arasin pisman olmazsiniz 05325695766

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu lolipopu nerede yalayabilirim

      Sil
    2. Ara sana sana yalatayim 19 sandim tam agzina layik 05346620918

      Sil
  11. Yasak arzularını sıradışı fantazilerini paylaşmak isteyen bayanlar çiftler lütfen 0 542 376 82 16 arayin

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. GİZLİLİGE ÖNEM VEREN AZGIN DUL BAKIMLI KULTURLU NE İSTEDIGINI BİLEN CILGIN KIZLAR MUTAVAZİ HNMLAR SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI FANTAZİ DÜŞKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER 24 SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI UYGULAMALI OLARAK SIKISLERIMIZ TARIHE UCRETLİ OLARAK GECER BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  14. Sex cok seviyorum bayan dul bekliyorum 05317880051

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. Bayanlar deyeri büyük slm ben Ayaz yas30 Penis 20 santim gerçek büyük yarak seven evli mutsuz dul gerçek durut kendini bilen seksi doymiyan bayanlar bekliyorum görüşmek isteyen bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum Eskişehir Gebze izmit bozuk bilecik ankara istanbul evli mutsuz dul gerçek bayanlar dürüstlük ve güven cok önemli lütfen eşinde seksi doymiyan bayanlar arasn tel 05537753404 eşni siktrmek isteyen zevk alan erkek amini yalatmak isteyen bayanlar arasn tel 05537753404 dürüstlük gizlilik önemli tel 05537753404 seksde sinir yok resimler hepsi bana ayit orjinal

    YanıtlaSil
  18. Selam ben ayaz kalin yarakliyim istanbul da yaşiyorum uyuz yarakliyim geç boşaliyorum 05379982011

    YanıtlaSil
  19. Sakaryadan hafta sonlarini sex dolu gun gecirmek isteyenn hanimlar 0544 304 25 28 yas 45

    YanıtlaSil
  20. Selam ben ayaz kalin yarakliyim istanbul da yaşiyorum uyuz yarakliyim geç boşaliyorum 05379982011

    YanıtlaSil
  21. SELAM BEN AYAZ 5379982011 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE

    YanıtlaSil
  22. SELAM BEN AYAZ 5379982011 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE

    YanıtlaSil
  23. Erotik sohbete varmisiniz evli dul farketmez telefonda Azalim 05462966287 ozellikle de olgun atesli bayanlar

    YanıtlaSil
  24. Sosyal ve fiziksel olarak kendine güvenen, unv. kapısı çalmış, iyi giyimli, prüzsüz tenli, ince belli, ayak bilekleri - parmakları ince, sahiplenme dengelerini sıkıcı derecede abartmayacak, sexapeli yüksek, anal sexten, ara sıra MFM ilişkiler ve cuckold dan hoşlanan bir feminenlikte karar verebilirim. Sürekli partner değiştirmek yorucu olmaya başladı, Abazan hiç değilim, stabil ilişkilerden etkilenmiyorum. Atıp tutanlar, nette dalga dubara yapanlar, ist dışı ve 55 kg üstü lütfen mesaj atmasın. Yazışmak ile yaşamak apayrı şeylerdir. Spontane gelişmesi önemli. Yaş 45. Kadıköy bahariyedeyim. 0532 747 59 21 mehmet

    YanıtlaSil
  25. Slm ben Ayaz yas30 Penis 20 santim Deyerli bayanlar herşeyi seksi deyil dürüstlük ve gizlilik gerçek ben gerçekten seksi doymam seksi doymiyan bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum Eskişehir Gebze izmit bozuk bilecik ankara istanbul evli mutsuz dul gerçek bayanlar bekliyorum tel 05537753404 yas30 boy 175 kilo 70 seksi seven evli bayan evli çiftler arasn tel05537753404 seksde sinir yok büyük yarak seven inlete inlete boşalma isteyen bayanlar arasn tel 05537753404 eşni siktrmek isteyen zevk alan erkek amini yalatmak isteyen bayanlar arasn tel 05537753404 dürüstlük ve güven cok önemli gizlilik önemli tel 05537753404 seksde sinir yok resimler hepsi bana ayit

    YanıtlaSil
  26. Resimler orjinal ben Ayaz yas30 Penis 20 santim Deyerli bayanlar herşeyi seksi deyil dürüstlük ve gizlilik gerçek ben gerçekten seksi doymam seksi doymiyan bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum Eskişehir Gebze izmit bozuk bilecik ankara istanbul evli mutsuz dul gerçek bayanlar bekliyorum tel 05537753404 yas30 boy 175 kilo 70 seksi seven evli bayan evli çiftler arasn tel05537753404 seksde sinir yok resimler hepsi bana ayit orjinal lütfen internet aldığın her insana inanmayın yalancı üçkağıtçı cok sadece durut kendini bilen seksi doymiyan bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum büyük yarak seven inlete inlete boşalma isteyen bayanlar arasn tel 05537753404 eşni siktrmek isteyen zevk alan erkek amini yalatmak isteyen bayanlar arasn tel 05537753404 dürüstlük ve güven cok önemli gizlilik önemli tel 05537753404 seksde sinir yok eşni siktrmek isteyen zevk alan erkek amini yalatmak isteyen bayanlar arasn tel 05537753404 seksde sinir yok

    YanıtlaSil
  27. İstanbul anadolu bayanlar fantazi sex kaçamak macera heyacan ve daha fazlasi icin arayin yada mesaj atin murat ben 05468842185

    YanıtlaSil
  28. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  29. Mrb ben Mustafa yaşım 28 İzmirliyim.Lisans mezunuyum.Benim gibi üniversite mezunu ya da konuşması düzgün doğu kökenli olmayan kişilerle sohbet etmek ve görüntülü konuşmak istiyorum.Entel kişiler tercihimdir.WATSAP,SKYPE,LİNE,WİBER OLURSA daha iyi olur.Telefonum:0544 463 1941.SKYPE adresim sertsex_31@Hotmail.com asla gaylar aramasın.özelim açık.ses tonu etkileyici olması şart ya da fiziği güzel olmalı.evli bayan olabilir.yaş kriterim 18-35 arası olursa mutlu olurum.zevkli dakikalar bizi bekliyor.asla yapışan rahatsız eden tip değilim.etrafında kız mı yok derseniz değişik kişilerle olmak hoşuma gidiyor.ASLA GAYLAR ARAMASIN.

    YanıtlaSil
  30. Gizlilige önem veren azgın dul bakımlı kendını yetıstırmıs ne istedıgını bilen mutavazi hnmlar cılgın kızlar fantazi düskünü evli çiftler SUBAY VE ASTSUBAY hnmları 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz uygulamalı olarak tarıhe ÜÇRETLİ olarak gecer 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  31. sikir ihtiyac diyen hanimlar gizlilik guven esastir sakarya 0544304 25 28 hafta sonlari musaitim

    YanıtlaSil
  32. Selam ben ankaradan çılgın evli olgun dul genç mutsuz bayanlar mutluglun adresi gizlilik ve hijyen çok önemli 1.76 boy 90 kg 39 yaş elit bayanlar arayın goruselim5357869493

    YanıtlaSil
  33. Selam BAYANLAR mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik

    YanıtlaSil
  34. Tokattan bayanlar aramanizi bekliyorummmmm zevkli anlar icin 0505 995 0894

    YanıtlaSil
  35. GİZLİLİK İÇERISİNDE SEKS MUTLU OLMAK İSTEYEN HNMLAR İÇİNDEKİ ZEVKİ TATMAK İSTEYEN AZGIN DUL BAKIMLI KIZLAR FANTAZİ DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER VE SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI 24SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTİSİYLE UYGULAMALI OLARAK IHTINAYLA SİKİŞLERİMİZ ÜÇRETLİ TARIHE GECER BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  36. İstanbul asya murat ben sex fantazi kaçamak macera heyacan ve daha fazlası için arayın veya mesaj atin bayanlar bekliyorum (gaylar ve erkekler) aslaaaa aramasin 05468842185

    YanıtlaSil
  37. Merhaba istanbuldan yavuz 28 yasinda 1.85 boyundayim
    Amacim tamamen gizlilik ve guven icerisinde bir bayanla tanismak.
    Boyle seyler herkesle yasanmayacagi icin benim icin gizlilik ve guven on planda diger seyler konusularak cozulur.
    Sizin icinde gizlilik ve guven on plandaysa arayin tanisalim
    Yasanan hersey aramizda sir kalicak
    Telim bazen kapali olabilir siz mesaj atin hemen donerim size ciddi olanlar arasin
    0505 056 86 39

    YanıtlaSil