13 Ekim 2015 Salı

Arkadaşımın Karısı ile Ateşli Seks Yaşadık


Merhabalar.Arkadaşım karısı ile aramızda münasebet başlanmıştır.ilk senelerde kız ile konuşurken gözünün içinin güldüğünü görüyordum.Neyse anlatayım durumu.Arkadaşım yaklaşık dört yıllık bir dostluğumuz vardı.Yolda karşılaştık.Ailece görüşmeye karar vermiştik.O ailesini alıp bize geldi.Bizimde çocuğumuz yoktu henüz onlarında.Bizde tanıştık eşlerimiz tanıştı hemen kaynaştılar.Biz zaten önceden bir samimiyetimiz varı tanışma faslı böyle.Aradan tam dört yıl geçmişti.Görüşmeler bu zaman içinde sıklaşmış sık sık onlar gelir biz onlara giderdik.Samimiyetten dolayı onun eşi Fulya her zaman beni kocasına örnek gösterir güler geçerdik.Kocası aşırı kilolu biriydi Emre.
Bir akşam gene bizde otururken Emre’nin arkadaşı aradı.para ödemesi yapacakmış.hemen gidip geliyorum dedi.Biz eşim ve Fulya oturduk evde.Sohbet ediyorduk.Fulya telefonu hakkında bir şey sordu bana.Eşim mutfağı toparlamak için kalktı yanımızdan.Yanına gittim Fulyanın ayarları hakkında bir sorun vardı düzelttim derhal.Olmadığını söyledi ve bi baksana dedi.Ekranda mesaj bölümüne benden çok fazla hoşlandığını lakin aramızda kalmasını rica ediyor ertesi gün çay içmek için dışarı çağrı ediyordu.Haberleşecektik.Kabul ediyorsam tamam dememi yanından kalkmamı istedi.Fulya aşırı seksi bir kadındı.Oturaklı uzun boylu sarışın mavi gözlüydü.Zaten bazen aklıma gelir onu düşünerek otuz bir çekerdim gizlice.istemezmiyim tabi ki isterdim.Kalktım yanından tamam dedim ve çok mutlu gözler ile bana bakıyordu.Ertesi gün özel şirketimden ayrıldım.Fulyayı aradım.Bir yerde buluştuk.Fulya hususi bir dershanede öğretmenlik yapıyordu.Kimsenin göremeyeceği uzak bir mekan seçtik ve sohbet etmeye başladık.neden böyle oldu dedi.Ben bir şey yapmamıştım kendinin bana öneri ettiğini belirttim kahkahalar attık.gerçekte ikimizinde yanlış evlilikler yaptığımızı iddaa ediyordu fakat ben karımı seviyordum aslında onun evliliği tam karşıt olmuştu.Baya sohbet ettik.Bir kaç gün sonra gün içinde buluşmak istedi.fakat sakin bir yer olmasını isteyince günlük apart kiraladım.Fulya’nında arabası vardı.Eve geçip beklemeye başladım.Sonunda Fulyada geldi.Kapı çaldı içeri girer girmez dudaklarıma yapıştı.Ah bebeğim sana aşık oluyorum ben diyordu.Benim için tehlikeliydi tamam çapkınlık yapardım sebebi ise kadın istiyordu.derhal odaya geçtik.Diz üstü eteğini yatakta sıyırdım bacaklarını yalamaya başladım.Amına doğru ilerlerken çığlıklar atıyordu aşırı metre istiyorsun yalamayı diyordu ben cevap vermeden devam ettim.Hayır aşkım bende istiyorum lakin dedi ve yatağa yatırdı.Poposunu bana verdi altmış dokuz pozisyonunda birbirimizi yalamaya başladık.düş edip çektiğimden daha güzeldi.Sarışın bir am yapısı vardı mükemmeldi altın bu gibi parlıyor iç dudakçıkları arasında kalmış düz biçimde bir am yapısı vardı işte.

Yalarken somuruyorduk birbirimizi.üzerime gelmek istedi.Kendi eli ile sokmaya başlandı kendine.Bu arada çığlıklar atıyor memelerini ağzıma sokuşturuyordu.Kalkıp arkasını döndü ve poposuna kadar uzanan saçları ile üzerimde gidip gelmeye başlanmıştır bana göstere göstere karın böyle yapıyormu hı diyordu.Ben çok fazla yanıt vermek istemedim.Yaptığım zaten hataydı bu pisliğe onun ismini bulaştırmak istemiyordum.Fulya çok aşırı ateşli bir kızdı.Göğüslerimi yalamak istedi.Benim atletik bir gövde yapım bulunmaktadır.Her yerimi iştahla yalıyordu.Benim kocam yağ tulumu diksiniyorum ondan diyordu.üzerine gelmemi istedi.Altıma aldığımda bacaklarını belime sardı ve sik beni diye inileyerek bağırdı.Altımda ateşli amına sokuyordum.Hadi sikeceğim de bana dedi ben sikeceğim seni dedikçe sik aşkım sok aşkım ahhhhh diyordu.O kadar boşaldı ki Fulya ıslattı beni.Hadi bebeğim geri deliğimede sok dedi.Kocası kimi geri deliğinden yapıyormuş.Bizim ayı arkadanda sikiyor alıştım sen sik aşkım diyordu.Eline tükürdü ve sikimi tükürüğü ile sıvadı zaten ıslaktıda.Kendi arka deliğinide ıslattı.Ben sikimin kafasını sokmaya çalışıyordum ki arka delik zaten açılmıştı bayağı.Rahatlıkla girdi götüne sikim.Ahhhhhhh diye feryat attı aşkım amımlada oyna diyordu.Amına elimi attım bir yandan amını okşuyor bir yandan götüne sokuyordum.Kendi eli ile elimi amına bastırıyordu.çok fazla ateşliydi bayan.Boşalana kadar siktim.Yüzüne boşalmamı istedi.Dudaklarını kapadı ve ben yüzüne boşaldım.Yüzü spermlerle dolmuştu.derhal yüzünü yıkadı.artık Fulya beni tehdit ederek haftada bir gün sikmeye götürüyor.Benimde işime gelmiyor değil.Aile buluşmaları devam ediyor fakat hiç çaktırmıyoruz sikiş olayımızı.

kelime sayısı: 538

23 yorum:

  1. Slm ankaradan gercekci gizlilik guven icerisinde tanismak isteyen bayanlar. 0535 ikiyuzkirkbir onuc ellisekiz. Gunun yorgunlugunu stresini atmak icin sicacik bir masaja evet diyen bayanlar bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm ben ist Batuhan 05318801471zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli mutsuz bayanlar kapali dullar arayabilir her türlü fanteziye varım Watsap carı sms

      Sil
    2. Mrb ben mesut istanbulda benim gerçek anlamda seks yapmak isteyen ve her türlü fantezileri yaşamak istiyen evli dul bekar bayanlar arayın veya çağrı atin knşalim 05332590788

      Sil
    3. Ateşli çılgın bayanlar arayın sizi bekliyorum 05324113721

      Sil
    4. Ateşli çılgın bayanlar arayın sizi bekliyorum 05324113721

      Sil
  2. Selam 43 yasinda bekar erkeğim ızmirliyim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler skype caco 774080/05323375290

    YanıtlaSil
  3. Slm ankaradan gercekci gizlilik guven icerisinde tanismak isteyen bayanlar 0535 ikiyuzkirkbir onuc ellisekiz.Gunun yorgunlugunu stresini atmak icin sicacik bir masaja evet diyen bayanlar bekliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Mrb ben mesut istanbul doyumsuz zevkler yaşamak istiyen bayanlar arayın veya çağrı atin knşalim 05332590788

    YanıtlaSil
  5. Mrb ben mesut istanbul doyumsuz zevkler yaşamak istiyen bayanlar arayın veya çağrı atin knşalim 05332590788

    YanıtlaSil
  6. Mrb ben mesut istanbul doyumsuz zevkler yaşamak istiyen bayanlar arayın veya çağrı atin knşalim 05332590788

    YanıtlaSil
  7. Slm ankaradan gercekci gizlilik guven icerisinde tanismak isteyen bayanlar.0535 ikiyuzkirkbir onuc ellisekiz.Gunun yorgunlugunu stresini atmak icin sicacik bir masaja evet diyen bayanlar bekliyorum.

    YanıtlaSil
  8. Slm ankaradan gercekci gizlilik guven icerisinde tanismak isteyen bayanlar.0535 ikiyuzkirkbir onuc ellisekiz.Gunun yorgunlugunu stresini atmak icin sicacik bir masaja evet diyen bayanlar bekliyorum.

    YanıtlaSil
  9. Slm ben anadolu yakasindan murat benimle gizlilik icinde reel gorusup kalin damarli 22 cm aletomin tadina bakmak isteyen benim gibi seksi seven doyumsuz bayanlar amını göt deliğini sömürene kadar yalatmak isteyenler arayin size yaşayamadiginiz seksi yaşatayim guven konusunda hiç supheniz olmasin herturlu guveni veririm size lutfen eşcinseller ve gaylar uzakdursun yalnizca bayanlar arasin pisman olmazsiniz 05325695766

    YanıtlaSil
  10. Yasak arzularını sıradışı fantazilerini paylaşmak isteyen bayanlar çiftler lütfen 0 542 376 82 16 arayin

    YanıtlaSil
  11. GİZLİLİGE ÖNEM VEREN NE İSTEDIGINI BILEN CILGIN DUL BAKIMLI HNMLAR GÜLLERİ YANINDA SOLDURCAK KADAR SEMPATİ KIZLAR FANTAZI DUSKUNU EVLİ ÇİFTLER 24SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI SIKISMELERIMIZ UYGULAMALI VE UCRETLİ OLARAK TARIHE GECER BILGINIZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  12. GİZLİLİGE ÖNEM VEREN NE İSTEDIGINI BILEN CILGIN DUL BAKIMLI HNMLAR GÜLLERİ YANINDA SOLDURCAK KADAR SEMPATİ KIZLAR FANTAZI DUSKUNU EVLİ ÇİFTLER 24SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI SIKISMELERIMIZ UYGULAMALI VE UCRETLİ OLARAK TARIHE GECER BILGINIZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  13. Bayanlarin deyeri büyük slm ben Ayaz yas30 Penis 20 santim gerçek büyük yarak seven evli mutsuz dul gerçek durut kendini bilen seksi doymiyan bayanlar bekliyorum evli çiftler arasn tel05537753404 seksde sinir yok büyük yarak seven inlete inlete boşalma isteyen bayanlar arasn tel 05537753404 eşni siktrmek isteyen zevk alan erkek amini yalatmak isteyen bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum Eskişehir Gebze izmit bozuk bilecik ankara istanbul evli mutsuz dul gerçek bayanlar dürüstlük ve güven cok önemli gizlilik önemli tel 05537753404 seksde sinir yok resimler hepsi bana ayit orjinal

    YanıtlaSil
  14. Slm ankaradan gercekci gizlilik guven icresinde tanismak isteyen bayanlar.0535 ikiyuzkirkbir onuc ellisekiz.Gunun yorgunlugunu stresini atmak icin sicacik bir masaja evet diyorsaniz bekliyorum.

    YanıtlaSil
  15. Selam ben ankaradan çılgın evli olgun dul genç mutsuz bayanlar mutluglun adresi gizlilik ve hijyen çok önemli arayın goruselim5357869493

    YanıtlaSil
  16. Selam tokatli her yaştan bayanlar zevkli dakikalar yaşamak isteyenler arasinnn 0505 995 0894

    YanıtlaSil
  17. Selamlar ben istanbuldan selim 38 yasinda atletik yapili spor yapmayi seven oldukca seksi ve yakışıklı biriyim benim gibi seks yapmayi seven ve gizlilige onem veren bayanlar arayin tanisalim 0553 062 51 31

    YanıtlaSil
  18. Merhaba istanbuldan yavuz 28 yasinda 1.85 boyundayim
    Amacim tamamen gizlilik ve guven icerisinde bir bayanla tanismak.
    Boyle seyler herkesle yasanmayacagi icin benim icin gizlilik ve guven on planda diger seyler konusularak cozulur.
    Sizin icinde gizlilik ve guven on plandaysa arayin tanisalim
    Yasanan hersey aramizda sir kalicak
    Telim bazen kapali olabilir siz mesaj atin hemen donerim size ciddi olanlar arasin
    0505 056 86 39

    YanıtlaSil