15 Ekim 2015 Perşembe

Taksiye Binen Seksi Sarışın Çok Ateşliydi


Herkese selamlar.Ben taksi şoförüyüm.Başımdan geçen seks olaylarının birtanesini sizler ile paylaşmak istedim.Bir gece taksi için vardiyaya kalmıştım.Ben bekar yaşayan 28 yaşında biriyim.Gece uykuya dalmıştım.Arabama binen bir kadın ve elinde bir valiz çanta ile hadi derhal gidelim dedi.Tamam dedim.Yola koyulduk.Nereye gidecez diye sorum kadın ağlamaya başlandı bilmiyorum dedi.Hüngür hüngür ağlıyordu kadın. Kenara çektim derhal.Konuşmaya başladık.kadın kocasının aldatmalarından dövmelerinden alkollü eve gelmelerinden bıkmış bir arkadaşın para istemiş oda fakat iki güne yollarım demişti.Kadının ailesi uzak bir ilde oturuyordu.Hiç akrabası yoktu kaldığımız il de.Ben şaşırdım ne yapmam gerekiyordu bilmiyordum.Karakola götürmek istedim hayır lütfen yalvarırım dedi.Tanıdığınız birinin evine sığınayım deyip yalvarıyordu adeta.Ben bekar yaşıyordum evde kimse yoktu.Kadına hayır desem çok fazla güzeldi kurda kuşa yem olacaktı acıdım gerçekte.Benim eve götürdüm.Yerleştirdim kadını.çok teşekkür etti.Ne olduğunu bilmediğim bir tanesini evimde bırakıp çıkmıştım. Aklım evde kalmıştı.Sonradan ayıktım bu kadın neciydi.Evimi soyacakmıydı.Gerçi eşyalarımdan başka bir şeyim yoktu evde.Bakalım kısmet diyerekten sabah ettim.Eve döndüm kapıyı açtığımda salonda uyuya kalmıştı hanım.hemen üzerini bir battaniye örttüm.Karşısında geçip oturdum biraz izledim uyurken aşırı güzel bir kadındı bu kadını üzen nasıl bir adamdı diye düşündüm.Gidip yatağıma girip uyudum bende.öğlen saatlerinde kalktım derhal içeri gittim.kadın eve yerleşmiş gibiydi.Kahvaltı hazırlamıştı bana.Sohbet etmeye başladık.ismi Aysel di.Bende kendimi tanıttım.aşırı teşekkür etti borcunu bir şekilde ödeyeceğini söyledi.Baktım insan sarrfaı olmuştuk bizde hanım iyi biriydi.Kaç gün kalacaksınız diye sordum arkadaşım yarın nakit gönderecek gideceğim ailemden isteyemiyorum korkarlar üzmek istemiyorum kabul etmezler hem beni bu şekilde diyerek ağlamaya başlanmıştır.Tamam sorun değildi benim için istediğin kadar kalabilirsin dedim.Aysel sabah kalkıp evi temizlemiş kahvaltımı hazırlamıştı aşırı mutlu oldum açıkçası ona göze çarpan etmesemde.Akşam oldu eve döndüm bir şeyler aldım.Evden çıkarken alkol alıp almadığını rahatlayacağını söyledim alıyormuş zaten.Meze filan bir şeyler aldım eve giderken.Balık pişirdik kadın çok fazla mutluydu benimle her zaman iyiki varsın diyordu.Napayım sokağamı atsaydım.Oturduk yaşam hikayesini dinledim.Sohbet ettik moraller düzeliyordu.Kocasının arayıp aramayacağını sordum aramaz o kurtuldu benden dedi.Gerçekten de kadının telefonu açık ve arayan olmamıştı.O gece öyle geçti.Ertesi gün gececi çıkacağım için evde kalmak zorunda kaldım.hanım duşa girmek istedi hemen banyoyu toparladım.Ben uyumaya çalışıyordum yatağımda kapı açıldı ve içeri havlulu girdi.Bana teşekkür etmek istiyormuş.Kabul etmedim fakat benden aşırı hoşlandığını beraber olmak istediğini söyledi.içimden başımıza meslek aldık diyordum sebebi ise korkuyordum benimle birlikte olup eve iyice yerleşir mi diye düşünüyordum.Yatağa geldi ve havluyu attı üstünden.çok seksi bir vücudu pürüzsüz bir teni bembeyaz bir amı vardı.Aysel sarışın balık etli bir kadındı zaten.hemen öpüşmeye başladık.ara verip bunu yapmak istemiyorsan mecbur değilsin dedim.Hayır çok aşırı istiyorum senin bunun gibi dürüst bir insan ile ilişki yaşamak isterim sevgilim ol dedi.Düşündüğüm çıkıyordu.bayan kendini bana yamayacaktı sanki. öpüşme ateşli bir biçimde devam etti. O haldeyken bundan böyle kalk diyemezdim seks başlamıştı bile.önceden böyle kadınlar denk gelir taksi ücretini ödememek için yatmak isterler eve götürüp çakar gitmek istediği yere götürürdüm.Bu diğer bir olaydı.Seviştik öpüştük dudaklarımı resmen emiyordu hanım.Yatağa yatırdı beni ellerimi tuttu memelerini yalattı bana.Harika memeleri vardı.Pürüzsüz düzgün memeleri vardı emdim doyasıya.Aşağı doğru inmeye başladı.Boynumu yalayarak göğüslerimi ve alta doğru iniyor adeta titriyordum ben.Kasıklarımı yalamaya başlanıyor ufak ufak dudak hareketleri yapıyor ben mest oluyordum zevkten.Ağzına almaya başlanıyor çok fazla nazikçe yalıyor ağzının içine almıyor dudakları ile masaj yapıyordu sikime.Biraz yaladı sakso çektirdi bana.Bende onu yalamak istedim.izin vermedi.üzerime geldi ve sikimi yaş amına doğru sokmaya başladı.üzerimde dans ediyor sikim amının içindeyken kıvırıyordu harikaydı bu durum.Hızlanmaya başlandı.Beni resmen sikiyordu Aysel.Boşaldığını bacaklarıma akan am suyu ile hissediyordum.Bir yandan dudaklarıma yapışıyor üzerimde iken bacaklarımı tırmalıyordu.Kalkmak istedim yatağın başlığına doğru domalttım Ayseli.ön deliğine sürüyor sokmuyordum kuduruyordu adeta.Hadi sik sok erkeğim ohhhhhh diyordu.Soktum ıslak amına ansızın girdi sikim.Ben gidip gelirken doymuyor kendi amına sokturuyordu sikimi.Boşalmak istedim.Dışarı çıkmamı korumasız olduğunu söyledi.Memelerini boşalmak için çıktım.Kendi eli ile bana otuz bir çekiyor memelerine boşalmamı istiyordu.Boşaldım yine duşa girdi.Uyumam gerekiyordu.Yanımda yatmak istedi.Uzandı yanımda.Gece taksiye çıktım yine.Sabah geldiğimde hanım yoktu gitmişti sabaha doğru.Parası gelmişti galiba dedim.Salona girdim.Dededen kalma bir saatim vardı onu çalmış not bırakmıştı bana.Moralim aşırı bozuldu.Notta saatini ödünç alıyorum satıp ailemin yanına gideceğim telefon numaram bu bana mesaj at hesabına nakit yatıracağım filan diyordu.Aradım hemen benim için çok aşırı değerliydi nedeniyse saat.Açmadı telefonunu mesajlaştık mesajda hesap numarasını ısrarla istiyor hırsız olmadığını söylüyordu saati bin liraya satmış kahpe.Aradan beş gün geçti ve hesap numaramı yine istedi gönderdim bende.Hesabıma 10 bin lira yatırdı.değişik bir şey yaşamış akıl erdirememiştim.fakat özlüyordum Ayseli.Evde düzen vardı sebebiyse.Benden bu kadar hikayem bu herkese iyi geceler dilerim.

11 yorum:

  1. slm ben ist Batuhan 05318801471zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli mutsuz bayanlar kapali dullar arayabilir her türlü fanteziye varım Watsap carı sms

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm ben Batuhan 05318801471zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli mutsuz bayanlar kapali dullar arayabilir her türlü fanteziye varım Watsap carı sms

      Sil
    2. SLM İST EFE BEN 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN ara

      Sil
  2. Slm yozgattan gercekci gizlilik guven icerisinde tanismak isteyen bayanlar 0535 ikiyuzkirkbir onuc ellisekiz.Gunun yorgunlugunu stresini atmak icin sicacik bir masaja evet diyen bayanlar bekliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Slm ben anadolu yakasindan murat benimle gizlilik icinde reel gorusup kalin damarli 22 cm aletomin tadina bakmak isteyen benim gibi seksi seven doyumsuz bayanlar amını göt deliğini sömürene kadar yalatmak isteyenler arayin size yaşayamadiginiz seksi yaşatayim guven konusunda hiç supheniz olmasin herturlu guveni veririm size lutfen eşcinseller ve gaylar uzakdursun yalnizca bayanlar arasin pisman olmazsiniz 05325695766

    YanıtlaSil
  4. Bayanlar deyeri büyük slm ben Ayaz yas30 Penis 20 santim gerçek büyük yarak seven inlete inlete boşalma isteyen bayanlar bekliyorum görüşmek isteyen bayanlar arasn tel 05537753404 dürüstlük ve güven cok önemli gizlilik önemli tel 05537753404 seksde sinir yok resimler hepsi bana ayit orjinal Eskişehir Gebze izmit bozuk bilecik ankara istanbul evli mutsuz dul gerçek durut seksi seven seksi doymiyan evli mutsuz dul gerçek bayanlar bekliyorum tel 05537753404 eşni siktrmek isteyen zevk alan erkek amini yalatmak isteyen bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum

    YanıtlaSil
  5. Slm ben Ayaz yas30 Penis 20 santim gerçek seksi seven evli bayan evli çiftler arasn tel05537753404 seksde sinir yok büyük yarak seven inlete inlete boşalma isteyen bayanlar arasn tel 05537753404 eşni siktrmek isteyen zevk alan erkek amini yalatmak isteyen bayanlar arasn tel 05537753404 dürüstlük ve güven cok önemli

    YanıtlaSil
  6. Slm ankaradan gercekci gizlilik guven icerisinde tanismak isteyen bayanlar.0535 ikiyuzkirkbir onuc ellisekiz.Gunun yorgunlugunu stresini atmak icin sicacik bir masaja evet diyen bayanlar bekliyorum.

    YanıtlaSil
  7. Selamlar kerem ben konyadan bayanlar yada ucuncu arayan ciftler arayabilir sohbet amacli arayanlar uzak dursun sadece bulusabilecek olanlar 05307604800

    YanıtlaSil
  8. Selam ben ankaradan çılgın evli olgun dul genç mutsuz bayanlar mutluglun adresi gizlilik ve hijyen çok önemli 1.76 boy 90 kg 39 yaş elit bayanlar arayın goruselim5357869493

    YanıtlaSil
  9. Merhaba istanbuldan yavuz 28 yasinda 1.85 boyundayim
    Amacim tamamen gizlilik ve guven icerisinde bir bayanla tanismak.
    Boyle seyler herkesle yasanmayacagi icin benim icin gizlilik ve guven on planda diger seyler konusularak cozulur.
    Sizin icinde gizlilik ve guven on plandaysa arayin tanisalim
    Yasanan hersey aramizda sir kalicak
    Telim bazen kapali olabilir siz mesaj atin hemen donerim size ciddi olanlar arasin
    0505 056 86 39

    YanıtlaSil