15 Ekim 2015 Perşembe

Kocamı Direksiyon Hocam ile Aldattım


32 yaşında evli bir bayanım. Eşim özel bir şirketi olan, varlıklı bir adam ve bir o kadar da işini seven ve işinden çok süre ayıramayan bir erkek. Benim şoförlüğüm yoktu. Eşime her seferinde ben de araba kullanımı istiyorum diye çoğu defa tekrarlamıştım.Eşim biraz sinirli birisidir. Bir keresinde öğretmek için binmiştik arabaya, araba ile kaza yapmıştım ve bana kızıp bir daha öğretmek istemedi. Ben sürekli ısrarcı oluyordum ve bu laflarımdan bıkmıştı. En sonunda onu ikna etmeyi başarmıştım.Ehliyet kursundan bir hoca ayarlayacaktı.hemen kursa yazıldım ve gitmeye başladım.Derste yanımda oturan bir bayan arkadaşla konuşmaya başladık. Daha evvela hiç araba kullanmadığını, ama bir direksiyon öğretmeni olduğunu, çok iyi araba kullanmasını öğrettiğini, bana da dikkat çekici bir ücret karşılığı ders verebileceğini anlattı.Ders bitiminde buluştuk o kişiyle.40 yaşlarında olgun biriydi ve benim de öğrenmek istediğimi söyledi dost.Saat ve ücret konusu için anlaştık. Dersten sonra derhal o gün ilk direksiyon dersimiz başlamıştı. Eşimin arabası bu gibi değildi,Yerli bir araba getirmiş daha basit olacağını söyledi.Beni direksiyona geçirdi ve anlatmaya başlanmıştır. Fren gaz ve debriyaj derken arabayı çalıştırdım. O gün arabayı çalıştırması, kullanması, yürütmesi bir saat boyunca çalıştık. Ertesi gün buluşmak üzere dersi bitirdik, eve geldim. Eşim mutlu olduğumu görünce durumu sordu bende derhal anlattım ne yaptığımı.O gece yatağa girdiğimde eşimle sevişmek istedim. lakin o gene hesaplarla ilgileniyordu. Bir haftadan çok olmuştu sevişmemiştik. öylesine canım sevişmek istiyordu ki.fakat eşim bıkkın olduğunu bahane edip sevişmekten kaçınıyordu. Ben de ısrar etmeyi bıraktım, yatıp uyudum. Ertesi gün kursa gitmek için hazırlandım. Saçlarımı saldım ve kendime özen göstererek, şık bir etek ve gömlek giydim. Kurstan sonra Fatih ile buluştuk. Fatih bu sefer geniş ve sorunsuz bir yolda araba kullandırmaya başlanıyor. iki gün arasında birbirimize ısınmış, ,kaynaşmıştık. Bir saatle kısıtlı kalmamaya başlamıştı derslerimiz. Ben de araba kullanmaktan haz alıyordum. Her seferinde daha sorunsuzca kıyafetler seçiyordum kendime. Eşimle hala bir seks yaşantımız yoktu ve üstüne üstlük iş gezisine çıkmıştı.Fatih ile  bundan sonra rahat hareketlerde bulunuyorduk.Onun da giyimi değişmişti. Güzel giyiniyor kokular sürüyordu.Yarın için farklı bir araç ile tecrübe yapacağız dedi ve o akşam ayrıldık.Eve gidip güzel bir duş aldım. içimden ertesi gün sanki diğer bir çeşitli geçecek gibi geliyordu. Güzelce temizlendim, parfüm sıkındım hazırlandım. Ertesi gün kursa gitmedim. Yırtmaçlı dekolte bir elbise, yüksek topuklu ayakkabılarımı giydim doğrudan şekilde Fatih ile buluştuk. Fatih bu defa siyah aşırı güzel bir arabayla gelmişti, camları dahi koyu siyah renkteydi.Arabaya binip beni güzel bir piste getirmiştir. Yer değiştirdik, direksiyona ben geçtim ve kullanmaya başladım. ayakkabı topukları yüksek bulunduğu için eteğimin yırtmacı açıldı. Bacaklarım gözüküyordu ama hiç bilincinde değilmiş bu gibi davrandım. Vites atarken geçirirken bazen şaşırıyordum. Eliyle elimi tutup göstermeye, yardım etmeye başlanıyor. Elime yabancı bir erkek eli değdiğinde ilk tepkiyle irkildim, içim ürperdi. Yarım saat gezdikten sonra çok fazla iyi fakat şimdi biraz mola verelim dedi. Hadi bakalım, mükafat şekilde yemekler benden bugün…” dedi ve arabayı alıp güzel bir yere gittik. Ağaçlar, piknik masaları harika manzaralı bir yerdi. Arabanın bagajından mangal çıkardı. Hazırlıklı gelmiş. Güzelce ateşi yakıp etleri pişirmeye başlanmıştır. Ben de getirdiği malzemelerle salata yapıyordum. çimenlerin üzerine güzel bir sofra kurdum. Oturduk ve yemeye başladık.. Fatih yeni kızarttığı bir parça eti eli ile tutup bana uzattı ve daha sıcak olduğunu söyledim.Yere serdiğimiz örtünün üstünde oturuyorduk. Ayakkabılarımı çıkarmıştım. aşırı sorunsuz hareket ediyordum birlikte.. çok fazla içten olmuştuk. birbirimize şakalar yapmaya başladık. Kendimi adeta bir liseli kız gibi çok fazla heyecanlı hissediyordum.Yemekten sonra kalkıp yürümeye başladık. Ağaçların, yeşilliklerin arasında dolaştık. Bir çeşmenin başına geldik. çeşmeden sürekli akan sular geniş ve derin bir kanala dökülüyor, oradan aşağılara gidiyordu. Ben sıcaktan terlemiştim, hemen suyun yanına gidip yüzümü ensemi yıkamaya başladım, ayaklarımı çeşmenin önünde kanal biçiminde yapılmış suya soktum.

Avucuma aldığım suyu ona atarak ıslattım. O da beni ıslatmaya başladı. Altta kalmamak için minikler bu gibi kahkahalar atarak, ben ona, o bana su atıyorduk. ikimiz de baştan aşağıya ıslanmış, su benzeri olmuştuk. üzerimdeki giysi ıslanmış ve üstüme yapışmıştı. incecik yazlık kumaşın altında sütyenim, külotum filan göze çarpan oluyordu.
Fatih’in bakışlarının değiştiğini fark ettim. Gülmeyi bırakmış, gözleri yaş elbisemin altında tüm hatlarıyla meydana çıkan vücudumda dolaşıyordu. Ben de sustum. Bakıştık. çekindim nedense, sudan çıkmak istedim.
Elimi tutup sudan çıkmama yardım ederken sertçe kendine çekti, boş bulunduğumdan vücutlarımız bir birine değdi, öylece kalakaldık. Burun buruna birbirimize bakıyorduk. Fatih eğilerek dudağıma bir öpücük kondurdu. Bekledi. Benden tepki gelmeyince aniden dudaklarıma yapışıp kendine çekti. öyle ihtiraslı ve istekli öpüyordu ki karşılık vermemem elde değildi, ben de onu öpmeye başladım.Hafta içi olduğundan aşırı sakin ve şehre aşırı uzaktı bulunduğumuz yer, kimseler yoktu. Fatih öpüşmeyi kesip üzerimdeki elbiseyi çıkarmaya başlanıyor. Elimi koluna tutup engel olmak istedim, dinlemedi beni… Zaten benim de mani olmaya niyetim yoktu… Bir hamlede elbisemi çıkardı.üzerimde bir sütyen bir külot kalmıştım. Sarıldı sımsıkı, saçlarımdan tutup kendine çekti, vantuz benzeri dudaklarıma yapıştı, öptü. Dili dudaklarımda dolaşıyordu. Sütyenimin kelepçesini açıp çıkardı. Yavaş hareketlerle eğildi, çıplak, suyun serinliğiyle tüyleri diken diken olmuş, uçları kabarmış memelerimi avuçladı. ürperen memelerim de sıcak ellerini hissettiğimde zevkle inledim. Uçlarını parmak uçlarının arasında eziyor, beni inletiyordu. Hele eğilip dudaklarının arasına aldığında bittim. Dudaklarıyla, diliyle adeta işkence yapıyordu bana Sonra aşağıya indi, karnımda dolaştı dudaklarıyla… Elini külotumun iki yanından geçirip aşağıya indirdi. Karşısında çırılçıplak kalmıştım. Dizlerim titriyordu. Elimden tutup hemen oracıkta çimenlerin üzerine yatırdı. Her yerimi öpmeye, okşamaya başlanıyor. Kasıklarımda dolaşan dudakları zevk üçgenimi fethetmeye çıktı, amıma dilini değdirdiğinde elektrik çarpmış benzeri oldum adeta. Yalayarak, emerek beni orgazma ulaştırdı.Sonra ben halsiz yatarken kendisi soyunmaya başlanmıştır. üzerindeki yaş giysileri çıkardı tek tek… En son külotunu çıkardı. önündeki havaya dikilmiş penisi katı, uzun, harika bir şeydi. Dirseğime dayanmış, yattığım yerden onun soyunmasını izliyordum. Yanıma geldi, diz çöktü.Aleti burnumun dibindeydi. Uzanıp elime aldım, dilimle yalamaya başladım. Dudaklarımı sonuna kadar açmama rağmen hepsini alamıyordum ağzıma… çekip bacaklarımı araladı, arasına girdi. O iri erkekliğini eliyle tutup amıma sürtmeye başlanıyor. ıslanmaya başlayan am dudaklarımın arasında ileri geri yapıyor, ön deliğime boylu boyunca sürtüyordu. Harikaydı, korkunç zevk almaktadır, zevkten inliyordum.Başını dayayıp içime girmeye başladığında figan attım ve dudaklarıma yapıştı. Uzun aleti girdikçe giriyordu. tam olarak girdiğinde içimi doldurmuştu. Gidip gelmeye başladı yaş kadınlığımda… Başına kadar çekip tekrardan giriyor, sonuna kadar içime sokuyordu. Kasıklarımız birbirine yapıştığında vajinamın en dibimde aletinin başını hissediyordum ve müthiş zevk alıyordum. Mutluluktan uçuyordum adeta.Ahhh hadi daha çok fazla hızlı sik beni hadiii diye çığlıklar atıyor, ellerimle yerdeki çimleri yoluyordum.üzerimden kalkıp yana devrildi. Bu kez ben üstüne çıktım. Havaya dikilmiş sikinin üstüne oturmaya başladım. Dudaklarımı ısıra ısıra başımı eğmiş, amıma girişini seyrediyordum kalın aletin… tamamen girdikten sonra bir lahza durdum, tadını çıkardım içimdeki kalınlığın… Sonra oturup kalkmaya başladım. haz duygusu bütün hücrelerimi kaplamıştı. Ellerimi göğsüne koyup destek aldım, aletinin üstünde hoplamaya başladım. O kadar dayanıklıydı ki ben iki kez orgazm olmama karşın o henüz boşalmamıştı. O da alttan kalçalarını kaldırıp indiriyordu. Hareketleri hızlanmaya başladı Geliyorum canım dedi. hemen doğrulup sikini amımdan çıkardım. Elimle tuttum, ağzıma alıp yalamaya başladım. Ne patlamaydı fakat.Ağzıma, yüzüme püskürüyordu spermlerini.Ağzıma gelen bütün spermlerini yuttum ve dudaklarımın etrafına gelenleri yaladım. Sırt üstü yattım sonra… Sırtımızda çimenler, üstümüzde gökyüzü, ağaçlar. Fatihe yan dönerek göğsünü okşadım Uzun uzun öpüştük. tekrar uyarılmaya başlamıştık ki birilerine yakalanma korkusuyla daha çok uzatmadan toparlandık, giyinip arabaya döndük. çok güzel bir gün geçirmiştim. içimde uyuya kalan kadınlığımı tekrar uyandırmıştı Fatih.Fatih ile kurs bitene kadar bu sevişmelerimizi tekrarladık. Cennetimiz olan o piknik yerinde, arabada, Fatih’in evinde… Yarı kurs, yarı, hatta daha çok sevişme derken onun yardımıyla ehliyetimi aldım. Eşim araba kullanmamı görünce şaşırmıştı ve kısa bir zaman içinde bana araba almak durumunda kaldı. şimdi güzel bir Pikantom ve güzel bir sikicim mevcut. iki yönden de mutluyum… Kocamın beni sikip sikmemesini kafama takmıyorum artık… O işi yapan bir erkeğim mevcut.

29 yorum:

  1. Slm ankaradan gercekci gizlilik guven icerisinde tanismak isteyen bayanlar. 0535 ikiyuzkirkbir onuc ellisekiz. Gunun yorgunlugunu stresini atmak icin sicacik bir masaja evet diyen bayanlar bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm ben ist Batuhan 05318801471zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli mutsuz bayanlar kapali dullar arayabilir her türlü fanteziye varım Watsap carı sms

      Sil
    2. slm ben ist Batuhan 05318801471zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli mutsuz bayanlar kapali dullar arayabilir her türlü fanteziye varım Watsap carı sms

      Sil
    3. Merhaba 0536.932.27.67 OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI BÜYÜK KALIN YARAK TAŞŞAK YALAMAYI SEVEN AZĞIN KİLOLU KALIPLI ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ YALNIZLIK ÇEKEN OLGUN YAŞTAKİ ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

      Sil
    4. Merhaba 0536.932.27.67 OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI BÜYÜK KALIN YARAK TAŞŞAK YALAMAYI SEVEN AZĞIN KİLOLU KALIPLI ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ YALNIZLIK ÇEKEN OLGUN YAŞTAKİ ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

      Sil
    5. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DONUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN _______________★★★★★★★
      _____________★★★★★★★★★
      ___________ ★★★★★★★★★★
      __________ ★★★★★★★★★★★
      _________ ★★★★★★★★★★★★
      _________ ★★★★★★★★★★★
      _________★★★_★★★★★★★★★
      ________ ★★★_★★★★★★★★★
      _______ ★★★__★★★★★★★★
      ______ ★★★___★★★★★
      ___★★★★★__★★★★★★
      ★★★★★★★_★★★★★★★
      _★★★★_★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★_★★★★★★★★★★★★★★
      ★★★★__ ★★★★★★★★★★★★★★
      ★★★_____ ★★★★★★★★★★★★
      _★★★ _____★★★★★★
      __★★★ ____★★★★★★
      ____★★___★★★★★★★★
      _____★★_★★★★★★★★★★
      _____★★★★★★★★★★★★★★
      ____★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ___★★★★★★MEHMET ★★★★★★★★★
      ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ____★★★★★★★★★★★★____★★★★★★★★
      _____★★★★★★★★★★★______★★★★★★★
      _______★★★★★★★★★_____★★★★★★★
      _________★★★★★★____★★★★★★★
      _________★★★★★__★★★★★★★
      ________★★★★★_★★★★★★★
      ________★★★★★★★★★★
      ________★★★★★★★★
      _______★★★★★★★
      _______★★★★★
      ______★★★★★
      ______★★★★★
      _______★★★★
      _______★★★★
      _______★★★★
      ______★★★★★★
      _____★★★★★★★★
      _______|_★★★★★★★
      _______|___★★★★★★★

      Sil
    6. SLM İST EFE BEN 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN ara

      Sil
    7. Ateşli çılgın bayanlar arayın sizi bekliyorum 05324113721

      Sil
    8. Ateşli çılgın bayanlar arayın sizi bekliyorum 05324113721

      Sil
  2. Selam 43 yasinda bekar erkeğim ızmirliyim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler skype caco 774080/05323375290

    YanıtlaSil
  3. Slm ankaradan gercekci gizlilik guven icerisinde tanismak isteyen bayanlar.0535 ikiyuzkirkbir onuc ellisekiz.Gunun yorgunlugunu stresini atmak icin sicacik bir masaja evet diyen bayanlar sb63534@hotmail.com bekliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Slm Umut ben 36 yaş 180 boy ANKARA lı hanımlar arayın görüşelim 553 980 04 70

    YanıtlaSil
  5. Slm Umut ben 36 yaş 180 boy ANKARA lı hanımlar arayın görüşelim 553 980 04 70

    YanıtlaSil
  6. Slm ankaradan gercekci gizlilik guven icerisinde tanismak isteyen bayanlar.0535 ikiyuzkirkbir onuc ellisekiz.Gunun yorgunlugunu stresini atmak icin sicacik bir masaja evet diyen bayanlar bekliyorum.

    YanıtlaSil
  7. Slm ben anadolu yakasindan murat benimle gizlilik icinde reel gorusup kalin damarli 22 cm aletomin tadina bakmak isteyen benim gibi seksi seven doyumsuz bayanlar amını göt deliğini sömürene kadar yalatmak isteyenler arayin size yaşayamadiginiz seksi yaşatayim guven konusunda hiç supheniz olmasin herturlu guveni veririm size lutfen eşcinseller ve gaylar uzakdursun yalnizca bayanlar arasin pisman olmazsiniz 05325695766

    YanıtlaSil
  8. Slm ben Ayaz yas30 Penis 20 santim istanbul Eskişehir Gebze izmit bozuk bilecik evli mutsuz dul evli çiftler arasn tel05537753404 seksde sinir yok resimler hepsi bana ayit orjinal lütfen evli mutsuz dul gerçek durut seksi seven seksi doymiyan evli mutsuz dul gerçek bayanlar dürüstlük ve güven cok önemli gizlilik önemli tel 05537753404 eşni siktrmek isteyen zevk alan erkek amini yalatmak isteyen bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum tel 05537753404

    YanıtlaSil
  9. sakaryadan gizlilik guven icinde kacamak sex iliski yapmak isteyen hanimlar544 304 25 28 hafta sonlari musaitim

    YanıtlaSil
  10. Olgun bayanlar konusmak isterseniz ara cagri at Istanbul Dan olgun ileri yaslardaki bayanlar seksi sohbetlerinizi beklerim 05462966287 ara tatlim seksi sohbetle Azalim 40 yas 65 yasakadae olgun seksi hanimlar

    YanıtlaSil
  11. Resimler orjinal ben Ayaz yas30 Penis 20 santim Deyerli bayanlar herşeyi seksi deyil dürüstlük ve gizlilik gerçek ben gerçekten seksi doymam seksi doymiyan bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum Eskişehir Gebze izmit bozuk bilecik ankara istanbul evli mutsuz dul gerçek bayanlar bekliyorum tel 05537753404 yas30 boy 175 kilo 70 seksi seven evli bayan evli çiftler arasn tel05537753404 seksde sinir yok büyük yarak seven inlete inlete boşalma isteyen bayanlar arasn tel 05537753404 tel 24 saat açık no özel açık

    YanıtlaSil
  12. Slm ankaradan gercekci gizlilik guven icerisinde tanismak isteyen bayanlar.0535 ikiyuzkirkbir onuc ellisekiz.Gunun yorgunlugunu stresini atmak icin sicacik bir masaja evet diyen bayanlar bekliyorum.

    YanıtlaSil
  13. İstanbul anadolu bayanlar sex fantazi kacamak macera icin arayin murat ben 05468842185

    YanıtlaSil
  14. Mrb ben Mustafa yaşım 28 İzmirliyim.Lisans mezunuyum.Benim gibi üniversite mezunu ya da konuşması düzgün doğu kökenli olmayan kişilerle sohbet etmek ve görüntülü konuşmak istiyorum.Entel kişiler tercihimdir.WATSAP,SKYPE,LİNE,WİBER OLURSA daha iyi olur.Telefonum:0544 463 1941.SKYPE adresim sertsex_31@Hotmail.com asla gaylar aramasın.özelim açık.ses tonu etkileyici olması şart ya da fiziği güzel olmalı.evli bayan olabilir.yaş kriterim 18-35 arası olursa mutlu olurum.zevkli dakikalar bizi bekliyor.asla yapışan rahatsız eden tip değilim.etrafında kız mı yok derseniz değişik kişilerle olmak hoşuma gidiyor.ASLA GAYLAR ARAMASIN.

    YanıtlaSil
  15. Selam ben ankaradan çılgın evli olgun dul genç mutsuz bayanlar mutluglun adresi gizlilik ve hijyen çok önemli 1.76 boy 90 kg 39 yaş elit bayanlar arayın goruselim5357869493

    YanıtlaSil
  16. Slm ankaradan gercekci gizlilik guven icerisinde tanismak isteyen bayanlar.0535 ikiyuzkirkbir onuc ellisekiz.Gunun yorgunlugunu stresini atmak icin sicacik bir masaja evet diyen bayanlar bekliyorum

    YanıtlaSil
  17. 👙👙👙👙👙👙👙not:OKUMADAN ANLAMADAN ARAMAYın
    BEN KENDİMİ SONSUZ GÜVENİYORUM YA BAYANLAR SİZLER KENDİNİZİ NEKADAR GÜVENİYORSUNUZ
    merhabalar hanfendiler adım yusuf 34 yaşında
    1/65 boyunda 53 kiloda kave içi gözleri kumral biriyim
    ellerinde hafif titremesi olan her işini kendi yapabilen
    engelli gurubundan calışan biriyim sesim alkol
    kullanmış gibi çıkar am a alkol kullanmam
    benimle sınırsız seks sohbet etmek isteyen 
    👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙

    sex hikayesi okuyup ıslanan zevk alan kendinden gecen telefonda 
    zevk sesini dinletmekten zevk alan zevk alacak zevkine düşkün engelli engelsiz kapalı tesettürlü açık tüm kızlar evli gizli kacamak yapmak isteyen bayanlar esiyle iliskisini anllatmak dinletmek isteyenler bekar dul kendine
    güveni olan yaş sınırı olmayan bayan arkadaşlar arıyorum telefonda zevki cok seviyorum zevkler engel tanımaz numaram özele açıktır
    👙👙👙👙👙👙masturbasyon yaparken kendinizi özelden dinletebilir zevklere birlikte cıkabiliriz inanın daha cok zevk ve haz alacaksınız benle 1 saat zevk yaşasaniz eminim agziniz acik kalacaktir sevgi ve [saygılar 
    👙👙0[532]246 66 32👙👙watsap 0[532]246 66 32👙skyp:the_ralp

    NOT:GAYLAR EŞİ OLMAYAN TEK BEYLER LÜTFEN ARAMASIN

    YanıtlaSil
  18. Sosyal ve fiziksel olarak kendine güvenen, UNV. kapısı çalmış, prüzsüz tenli, ince belli, ayak bilekleri - parmakları ince, sexapeli yüksek, anal sexten hoşlanan, ara sıra benim kontrolümde mfm ( 2 erkek ) ve cuckold ilişkiler yaşamak isteyen, biraz mozaşist bir feminenlik varmı buralarda ?? ist dışı ve 50 - 55 kg üstü lütfen eklemesin. skype dent343

    YanıtlaSil
  19. Tokattan seksi atesli bayanlar aramanizi bekliyorum0505 995 0894

    YanıtlaSil
  20. GİZLİLİK İÇERISİNDE SEKS MUTLU OLMAK İSTEYEN HNMLAR İÇİNDEKİ ZEVKİ TATMAK İSTEYEN AZGIN DUL BAKIMLI KIZLAR FANTAZİ DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER VE SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI 24SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTİSİYLE UYGULAMALI OLARAK IHTINAYLA SİKİŞLERİMİZ ÜÇRETLİ TARIHE GECER BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  21. Merhaba istanbuldan yavuz 28 yasinda 1.85 boyundayim
    Amacim tamamen gizlilik ve guven icerisinde bir bayanla tanismak.
    Boyle seyler herkesle yasanmayacagi icin benim icin gizlilik ve guven on planda diger seyler konusularak cozulur.
    Sizin icinde gizlilik ve guven on plandaysa arayin tanisalim
    Yasanan hersey aramizda sir kalicak
    Telim bazen kapali olabilir siz mesaj atin hemen donerim size ciddi olanlar arasin
    0505 056 86 39

    YanıtlaSil