15 Ekim 2015 Perşembe

Ablamı Enişteme Verirken İzledim

Merhabalar.Anlatacağım öykü çok aşırı değişik bir hal ile karşılaşmam sonucu gördüklerim ile alakalı.Eniştem il dışına devamlı iş seyahatlarına gider ablam yeni evli olduğu için bende onu yalnız bırakmamak için onlarda kalırdım eniştemin ricası ile.gene öyle bir hal söz konusu oldu.Ben liseyi bitirmiş dershaneye giden 21 yaşında biriyim.Eniştem yine il dışında.Akşam ablam ile oturur saatlerce sohbet eder güler eğlenirdik.Bir gün film izler daima şenşakrak günlerimiz olurdu.Bu gidişinde eniştemin arka dönüş süresi uzun oldu.Bir gece inileme sesleri ile uyandım.Ben devamlı tetikteyim tabi ablamı koruyacağım hesabı ile.Kalktım ablamın odasına usulca gittim.Gittiğimde ablam mobilden film izliyor kendini okşuyor boşalıyordu.çok fazla heyecanlanmıştım.Nefesim kesildi onu izlerken.Ablam gece karanlıkta uyuyamadığı için gece lambası kullanırdı.Baktığımda yatakta çıplak bir şekilde kendinden geçmiş amını okşuyor orgazm olmaya çalışıyordu.Bir zaman izledim.Abla da olsa insan azıyor organik şekilde o görüntü karşısında.Ablam eniştemin yokluğunda kudurmuştu.Kapının arkasında itiraf edeyim ablamı izlerken otuz bir çektim.O orada boşalıyor ben kapının arkasında beyaz pürüzsüz amına bakarak boşalıyordum.Orgazm oldu ve kalkıp peçeteyi almak için domaldı poposuna kadar görmüştüm çok fazla seksi bir kızdı.Neyse bende boşaldım o gece gidip derhal tuvalete bıraktım spermleri.Ablam sesi duymuştu lavaboya giderken.Tuvaletten çıktığımda heyecanlanmış korkmuştu gördüm mü acaba diye.Ne yapıyorsun canım uyumadınmı daha dedi.Ben uykuluymuşum gibi davrandım wc ihtiyacımın olduğunu yeni kalktığımı söyledim.O gece o biçimde bitti.sürekli aklıma geliyor gülüyordum.Yaptığımız şey çok fazla ensest bir davranıştı ama suç ablamdaydı.Kapısını kapatıp kilitleyebilir orgazm olabilirdi ne yapabilirdim. Her şey normale döndü.Eniştem iki gün sonra gece eve geldi.Uyumamıştık sohbet ettik.Hediyeler almıştı ablama.Bir kutuyuda yanımda açmadılar özel diye.O gece eve gitmek istedim saat geç bulunduğu için bırakmadılar kalmak durumunda kaldım.Gece uykumdan ahhhh diye bir inileme sesi ile uyandım gene.Nefesim kesilmişti.Kalkmaya cesaret edemedim.Sesler çoğalınca şeytan aklıma girdi kalktım derhal.Mutfağa gidip su ieçecekmiş bu gibi numaradan mutfağa yöneldim.Ablamın odası da mutfağın az ilerisindeydi zaten.Kapı aralıklıydı.gerçekte kapıları bozulmuş bana eniştem gelmeden evvela göstermişti ablam.yine seks kokuları vardı havada.Usulce sokuldu kapının yanına.içeri baktığımda ablam eniştemin üzerinde aldığı beyaz jartiyer takımını giymiş fileli beyaz çorapları ve çorapların askıları ile seks yapıyorlardı.izlemeye başaldım.Ablam külotunu çıkarmamış külotunun kenarından eniştemin sikini içine almış üstünde adeta dans ediyordu.çok aşırı güzel bir görüntü ve yine azdırdılar beni.Uzun süre eniştemin üzerinde gidip gelmeye başladı.Evet aşkım daha aşırı sik beni diyordu.Amından vıcık vıcık sesler geliyordu nasıl boşaldıysa azgın kadın.Eniştem mest olmuş memelerini yalamaya çalışıyordu.Sonra üstünden kalktı.O amının suyu ile enişteme poposunu verdi ve eniştem ablamı yalıyor ablam eniştemin sikini emiyordu.Tam sapıklardı.hemen mutfağa gidip peçete aldım elime.Aleti çıkardım kapıya yaslanıp çekmeye başladım.Yalama altmış dokuz pozisyonundan kalkıp eniştem ablamın uzun bacaklarını omuzuna koydu ve ön deliğine sürmeye başlandı.Ablama sokayımmı istiyormusun diyordu.Ablam hadi aşkım sik beni hadiii offfff ahhhh diye iniliyor bir yandan kendi parmağını emiyordu.Eniştem uzun süre gidip gelmeye başladı ablamın amında.sert bir biçimde sokuyor bir yandan bacakalrını yalıyordu.Ablamı çok sert sikmeye başlanmıştır bayağı herif.Ben azgınlığım ile taş benzeri olan sikimi okşuyor daha çok izleyip geç boşalmak istiyordum.lakin bu görüntü karşısında daha çok dayanamadım.Boşalmaya başladım peçeteye.Boşaldıktan sonra işi bitirene kadar izledim seks kuşlarını.Ablamın bacakları omuzunda sikmeye devam ediyor nasıl böyle iyimi aşkım diyor ablamda evet aşkım hepsini içime sok ahhhh diye iniliyordu.Beni unutmuşlardı evde olduğumu sanki.Sesleri odada yankılanıyor tam olarak üst kattaki komşularınıda azdırmışlardır. Eniştem o pozisyonu değişim yapmak istedi.Birbirlerini çok özlemişlerdi göze çarpan oluyordu.Ablamı hemen domaltıp sokmaya başladı.Sikerken bir yandan arka deliğini izliyor şaplak atıyordu poposuna.Ablam evet aşkım evettt offffff diye iniliyordu.ço merak ettim ne zaman boşalacaklar diye.Eniştem boşalmak istiyorum tamammı dedi.Hayır aşkım biraz daha bende patlayacağım diyordu ablam.Ablamın boşalma çığlıkları ile eniştemde boşalmıştı.Ablam boşalırken poposunu iyice enişteme yaslıyor adamın aleti yetmiyormuş gibi içine hepsini almak istiyordu.mesut sona ulaşmışlardı  bundan sonra.Eniştem ablamın götüne boşaldı.Boşaldıktan sonra spermlerini iyice sürüyordu her yerine.Resmen götünde temizledi sikini ablamın.Gülmeye başladılar mutluluktan.Ablam derhal kalkıp eniştemin sikini ağzına alarak indirdi aletini.Ben derhal odama kaçtım yatağıma.Her şeylerini görmüştüm.Aklıma kimi geliyor kimselere böyle bir durumu anlatamıyordum.Burada sizler ile paylaşmak zorunda kaldım napayım fakat değilmi.

24 yorum:

  1. Slm ankaradan gercekci gizlilik guven icerisinde tanismak isteyen bayanlar. 0535 ikiyuzkirkbir onuc ellisekiz. Gunun yorgunlugunu stresini atmak icin sicacik bir masaja evet diyen bayanlar bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm ben ist Batuhan 05318801471zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli mutsuz bayanlar kapali dullar arayabilir her türlü fanteziye varım Watsap carı sms

      Sil
    2. Merhaba 0536.932.27.67 OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI KİLOLU KALIPLI ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ BÜYÜK VE KALIN ALET SEVEN YALNIZ YAŞAYAN ANKARA ANTALYA MANAVGAT KKTCLI KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

      Sil
    3. Merhaba 0536.932.27.67 OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI KİLOLU KALIPLI ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ BÜYÜK VE KALIN ALET SEVEN YALNIZ YAŞAYAN ANKARA ANTALYA MANAVGAT KKTCLI KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

      Sil
    4. Merhaba 0536.932.27.67 SEXSSİZ BİR HAYAT DÜŞÜNEMİYORUM VE ÇOK SEVİYORUM BENİM GİBİ DÜŞÜNEN OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI SIKI BÜYÜK KALIN ALET SEVEN YALNIZ YAŞAYAN ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

      Sil
    5. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DONUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN _______________★★★★★★★
      _____________★★★★★★★★★
      ___________ ★★★★★★★★★★
      __________ ★★★★★★★★★★★
      _________ ★★★★★★★★★★★★
      _________ ★★★★★★★★★★★
      _________★★★_★★★★★★★★★
      ________ ★★★_★★★★★★★★★
      _______ ★★★__★★★★★★★★
      ______ ★★★___★★★★★
      ___★★★★★__★★★★★★
      ★★★★★★★_★★★★★★★
      _★★★★_★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★_★★★★★★★★★★★★★★
      ★★★★__ ★★★★★★★★★★★★★★
      ★★★_____ ★★★★★★★★★★★★
      _★★★ _____★★★★★★
      __★★★ ____★★★★★★
      ____★★___★★★★★★★★
      _____★★_★★★★★★★★★★
      _____★★★★★★★★★★★★★★
      ____★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ___★★★★★★MEHMET ★★★★★★★★★
      ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ____★★★★★★★★★★★★____★★★★★★★★
      _____★★★★★★★★★★★______★★★★★★★
      _______★★★★★★★★★_____★★★★★★★
      _________★★★★★★____★★★★★★★
      _________★★★★★__★★★★★★★
      ________★★★★★_★★★★★★★
      ________★★★★★★★★★★
      ________★★★★★★★★
      _______★★★★★★★
      _______★★★★★
      ______★★★★★
      ______★★★★★
      _______★★★★
      _______★★★★
      _______★★★★
      ______★★★★★★
      _____★★★★★★★★
      _______|_★★★★★★★
      _______|___★★★★★★★

      Sil
    6. SLM İST EFE BEN 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN ara

      Sil
    7. Ateşli çılgın bayanlar arayın sizi bekliyorum 05324113721

      Sil
  2. Slm ankaradan gercekci gizlilik guven icerisinde tanismak isteyen bayanlar.0535 ikiyuzkirkbir onuc ellisekiz.Gunun yorgunlugunu stresini atmak icin sicacik bir masaja evet diyen bayanlar bekliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Slm Umut ben 36 yaş 180 boy ANKARA lı hanımlar arayın görüşelim 553 980 04 70

    YanıtlaSil
  4. Slm Umut ben 36 yaş 180 boy ANKARA lı hanımlar arayın görüşelim 553 980 04 70

    YanıtlaSil
  5. Slm yozgattan gercekci gizlilik guven icerisinde tanismak isteyen bayanlar 0535 ikiyuzkirkbir onuc ellisekiz.Gunun yorgunlugunu stresini atmak icin sicacik bir masaja evet diyen bayanlar bekliyorum.

    YanıtlaSil
  6. Slm ben anadolu yakasindan murat benimle gizlilik icinde reel gorusup kalin damarli 22 cm aletomin tadina bakmak isteyen benim gibi seksi seven doyumsuz bayanlar amını göt deliğini sömürene kadar yalatmak isteyenler arayin size yaşayamadiginiz seksi yaşatayim guven konusunda hiç supheniz olmasin herturlu guveni veririm size lutfen eşcinseller ve gaylar uzakdursun yalnizca bayanlar arasin pisman olmazsiniz 05325695766

    YanıtlaSil
  7. Yasak arzularını sıradışı fantazilerini paylaşmak isteyen bayanlar çiftler lütfen 0 542 376 82 16 arayin

    YanıtlaSil
  8. Slm ben 32 yasinda bir erkegim kayseri ve cevresinden bir bayanla tanismak istiyorum 0545 687 1613

    YanıtlaSil
  9. GİZLİLİGE ÖNEM VEREN NE İSTEDIGINI BILEN CILGIN DUL BAKIMLI HNMLAR GÜLLERİ YANINDA SOLDURCAK KADAR SEMPATİ KIZLAR FANTAZI DUSKUNU EVLİ ÇİFTLER 24SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI SIKISMELERIMIZ UYGULAMALI VE UCRETLİ OLARAK TARIHE GECER BILGINIZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  10. Bayanlar deyeri büyük slm ben Ayaz yas30 Penis 20 santim gerçek büyük yarak seven inlete inlete boşalma isteyen bayanlar bekliyorum tel 05537753404 eşinde seksi doymiyan bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum Eskişehir Gebze izmit bozuk bilecik istanbul evli mutsuz dul gerçek durut seksi doymiyan bayanlar arasn tel 05537753404 dürüstlük ve güven cok önemli gizlilik önemli tel 05537753404 seksde sinir yok eşni siktrmek isteyen zevk alan erkek amini yalatmak isteyen bayanlar arasn tel 05537753404

    YanıtlaSil
  11. Konusmak dertlesmek isteyen bayanlar samimi seksi sohbete varmisiniz 05462966287 arayin Azalim atesli sohbete gecelim

    YanıtlaSil
  12. Resimler orjinal ben Ayaz yas30 Penis 20 santim Deyerli bayanlar herşeyi seksi deyil dürüstlük ve gizlilik gerçek ben gerçekten seksi doymam seksi doymiyan bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum Eskişehir Gebze izmit bozuk bilecik ankara istanbul evli mutsuz dul gerçek bayanlar bekliyorum tel 05537753404 yas30 boy 175 kilo 70 seksi seven evli bayan evli çiftler arasn tel05537753404 seksde sinir yok resimler hepsi bana ayit seksi doymiyan bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum lütfen kendini bilen seksi doymiyan bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok seviyorum seksi doymam resimler hepsi bana Ümraniye istanbul evli mutsuz dul gerçek bayanlar bekliyorum tel 05537753404 yas30 boy 175 kilo 70 seksi seven evli bayan evli çiftler arasn tel05537753404 seksde sinir yok büyük yarak seven inlete inlete boşalma isteyen bayanlar arasn tel 05537753404 tel 24

    YanıtlaSil
  13. Slm Ankaradan gercekci gizlilik guven icerisinde tanismak isteyen bayanlar.0535 ikiyuzkirkbir onuc ellisekiz.Gunun yorgunlugunu stresini atmak icin sicacik bir masaja evet diyen bayanlar bekliyorum.

    YanıtlaSil
  14. Selam ben ankaradan çılgın evli olgun dul genç mutsuz bayanlar mutluglun adresi gizlilik ve hijyen çok önemli 1.76 boy 90 kg 39 yaş elit bayanlar arayın goruselim5357869493

    YanıtlaSil
  15. Slm ankaradan gercekci gizlilik guven icerisinde tanismak isteyen bayanlar.0535 ikiyuzkirkbir onuc ellisekiz.Gunun yorgunlugunu stresini atmak icin sicacik bir masaja evet diyen bayanlar bekliyorum.

    YanıtlaSil
  16. Mrb tokattan her yaştan bayanlar aramanizi bekliyorum zevkle 0505 995 0894

    YanıtlaSil
  17. Merhaba istanbuldan yavuz 28 yasinda 1.85 boyundayim
    Amacim tamamen gizlilik ve guven icerisinde bir bayanla tanismak.
    Boyle seyler herkesle yasanmayacagi icin benim icin gizlilik ve guven on planda diger seyler konusularak cozulur.
    Sizin icinde gizlilik ve guven on plandaysa arayin tanisalim
    Yasanan hersey aramizda sir kalicak
    Telim bazen kapali olabilir siz mesaj atin hemen donerim size ciddi olanlar arasin
    0505 056 86 39

    YanıtlaSil