15 Ekim 2015 Perşembe

Üvey Babama Vermeye Alıştım


Merhabalar.Ben 28 yaşında hayattan darbesini yiyen dul bir kadınım.Evlilik sebebim üvey babamdan kurtulmaktı fakat yine başıma bela olmaya başlanmıştır.Anlatacağım öykü üvey babam ve benim aramda geçen bir hadise aslında.Eşimden boşanmış annemim yanına taşınmıştım.Kendime iş buldum ve çalışmaya başladım.Annem babam vefat edince benim evliliğimden yaklaşık üç yıl önce evlenmişti.Evin tek çocuğu bendim ve anneme adalet vermiş evliliğine karşı çıkmamıştım hiç bir süre.lakin evlendiği adam tam bir kafa belasıydı. Olayı anlatmaya başlıyayım.Evlenmeden önce üvey babamın banyo yaparken delikten izlediğine şahit oldum.gece olunca odama gelip beni seyrederken yakaladığım durumlar olmuştu.Boşanmamı enfazla üvey babam istemişti.Eline düşecektim  bundan sonra.Neyse kendime göre bir hayat kurmaya çalışıyor tacizleri artık kafama takmıyordum.Hatta banyo yaparken izlediğini görünce iyice kendimi gösteriyordum.Adam iyice kuduruyordu.Bir gün annem hastalandı bel rahatsızlığı.Fizik tedavi için hastahanede yattı.Bende birlikte kalmayı çok aşırı istedim ama buna müsade etmedi.üvey babam ile eve dönmek mecburiyetinde kaldık.Anneme durumu anlatamıyordum.Yolda yürürken tehdit etmeye başladım.Bak sakın yanlış bir şeyler aklından geçirme dedim.Tabi ki beni yanlış tanıyorsun filan dedi.içimden tabi canım deliklerden ben izliyorsum sanki yıkanırken. Neyse eve gittik.Her süre rakı içerdi bu adam.gene masasını ayarladı ve inceden bir müzik açıp içmeye başladı.Beni yanına çağırdı dertleşmek istedi.Ben bir anlık masumiyetine inandım ve pişmanlığına inanmak istiyordum.Dert dese zaten bende tavan yapmış bir durumdaydım.beraber içmeye başladık dertleştik adamla.Benim rakımı o dolduruyor ben anlamamıştım niyeti bozukmuş sapığın.Oturup demlenmeye başladık.Benim başım çok fazla derecede döndü.Bir ilaç çıkardı cebinden iyi geleceğini söyledi yutmamı istedi alkollü kafa ile yuttum ilacı.Neyseki uyku ilacıymış.Masada sızmıştım.Hatırlıyorum az çok dudaklarımdan biri öpüyordu benim.istemiyordum ama kalkamıyordumda.Bacaklarımı elliyor göğüslerime dokunuyordu.içimden kalkmayı aşırı istedim.Külotumu çıkarıp beni yalamaya başlanıyor tepki veremiyor adeta keyif alıyordum.Uzun zaman yaladı beni boşalmaya başladım olan olmuştu artık üvey babam beni becerecekti.Umursamadım hayat çermeyi takmıştı zaten yapmak istedim bende.En son gözümü açtığımda ağzıma vermeye çalışıyordu aletini.Ağzıma aldım halsizlik ile yaladım sikini.Sonra popoma indi ve geri deliğimi yaladı.nefes alışı kulağımda hissediyordum.ön deliğime sürmeye başladı bende azmıştım artık.Sokmaya başlanmıştır ufak ufak.Ben bundan böyle azmış yanıyordum.Tecavüz kaçnılmazsa zevk menfaat derler ya zevkini çıkarmaya başladım.Sokuyordu bana aletini.Alkolün etkisi ile daha çok sikmesini istiyor iniliyordum sok bana boşalt hadi diyordum.Uzun süre beni becerdi.Ben boşaldım o boşaldı.Boşaldıktan sonra yanıma uzandı.Göbeğime boşalmıştı sonra temizledi kendi.Ben uyanamıyordum uyumak istiyor çok fazla rahatlamıştım. Gece birlikte uyuduk sabaha karşı bundan böyle benim erkeğim olmuştu.Kaldırdım hemen bir sürü hakaret ettim.Bana aşık olduğunu söyledi annemin yüzüne nasıl bakacaktım.Anlaşma yaptık annemi bazen döverdi bundan böyle karışmayacağını bende onunla temas yaşayacağıma söz verdim.Kabul etti.üvey babam annemden 6 yaş küçüktü.Aramızda sekiz ıslak vardı.Sabahın ilk ışıklarında ağzıma almamı istedi ve sakso çekmeye başladım.O sabah birbirimizi yalayarak boşalttık.Benimle çok aşırı mesut olduğunu söyledi.Kabullenmiştim artık bende.lakin bazı şartları konuştuk uzunca. bundan sonra bazı geceler odama gelir benimle yatmak istediğini söyler.Kapıyı kitleyip sex yaparız.çok fazla ayrıcalıklı bir öykü lakin tamamı gerçek.Beni yadırgayanlar olabilmekte fakat üvey babasının tacizine uğrayan arkadaşlar varsa anlarlar beni.artık seks yaşıyorum ve pişmanda değilim.Anneme iyi davranıyor eve rahatlık geldi alkolü bıraktı içmiyor benim için.Ne desem onu yaptırıyorum lakin karşılığında vücudumun tadına bakmasını kabul ediyordum.

12 yorum:

  1. Selam 43 yasinda bekar erkeğim ızmirliyim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler skype caco 774080/05323375290

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba 0536.932.27.67""OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI BÜYÜK KALIN YARAK TAŞŞAK YALAMAYI SEVEN AZĞIN KİLOLU KALIPLI ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER DOKTOR TERCİH EDİYORUM AMA SIRDAŞLIK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM HOÇÇAKALIN

      Sil
    2. Merhaba 0536.932.27.67""OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI BÜYÜK KALIN YARAK TAŞŞAK YALAMAYI SEVEN AZĞIN KİLOLU KALIPLI ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER DOKTOR TERCİH EDİYORUM AMA SIRDAŞLIK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM HOÇÇAKALIN

      Sil
    3. Selam 0536.932.2767 OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI SIKI KİLOLU KALIPLI ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ BÜYÜK VE KALIN ALET SEVEN YALNIZ YAŞAYAN ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

      Sil
    4. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DONUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN _______________★★★★★★★
      _____________★★★★★★★★★
      ___________ ★★★★★★★★★★
      __________ ★★★★★★★★★★★
      _________ ★★★★★★★★★★★★
      _________ ★★★★★★★★★★★
      _________★★★_★★★★★★★★★
      ________ ★★★_★★★★★★★★★
      _______ ★★★__★★★★★★★★
      ______ ★★★___★★★★★
      ___★★★★★__★★★★★★
      ★★★★★★★_★★★★★★★
      _★★★★_★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★_★★★★★★★★★★★★★★
      ★★★★__ ★★★★★★★★★★★★★★
      ★★★_____ ★★★★★★★★★★★★
      _★★★ _____★★★★★★
      __★★★ ____★★★★★★
      ____★★___★★★★★★★★
      _____★★_★★★★★★★★★★
      _____★★★★★★★★★★★★★★
      ____★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ___★★★★★★MEHMET ★★★★★★★★★
      ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ____★★★★★★★★★★★★____★★★★★★★★
      _____★★★★★★★★★★★______★★★★★★★
      _______★★★★★★★★★_____★★★★★★★
      _________★★★★★★____★★★★★★★
      _________★★★★★__★★★★★★★
      ________★★★★★_★★★★★★★
      ________★★★★★★★★★★
      ________★★★★★★★★
      _______★★★★★★★
      _______★★★★★
      ______★★★★★
      ______★★★★★
      _______★★★★
      _______★★★★
      _______★★★★
      ______★★★★★★
      _____★★★★★★★★
      _______|_★★★★★★★
      _______|___★★★★★★★

      Sil
    5. SLM İST EFE BEN 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN ara

      Sil
  2. Slm ben anadolu yakasindan murat benimle gizlilik icinde reel gorusup kalin damarli 22 cm aletomin tadina bakmak isteyen benim gibi seksi seven doyumsuz bayanlar amını göt deliğini sömürene kadar yalatmak isteyenler arayin size yaşayamadiginiz seksi yaşatayim guven konusunda hiç supheniz olmasin herturlu guveni veririm size lutfen eşcinseller ve gaylar uzakdursun yalnizca bayanlar arasin pisman olmazsiniz 05325695766

    YanıtlaSil
  3. GİZLİLİGE ÖNEM VEREN NE İSTEDIGINI BILEN CILGIN DUL BAKIMLI HNMLAR GÜLLERİ YANINDA SOLDURCAK KADAR SEMPATİ KIZLAR FANTAZI DUSKUNU EVLİ ÇİFTLER 24SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI SIKISMELERIMIZ UYGULAMALI VE UCRETLİ OLARAK TARIHE GECER BILGINIZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  4. Seksde beni kullanmak isteyen seksi doymiyan bayanlar bekliyorum bayanlar deyeri büyük ben Ayaz yas30 Penis 20 santim gerçek büyük yarak seven evli mutsuz dul gerçek durut kendini bilen seksi doymiyan bayanlar bekliyorum görüşmek isteyen bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum Eskişehir Gebze izmit bozuk bilecik istanbul evli mutsuz dul gerçek bayanlar dürüstlük ve güven cok önemli gizlilik önemli tel 05537753404 seksde sinir yok

    YanıtlaSil
  5. Sex seven arasın 05317880051 dul bayan da olur ben atakan

    YanıtlaSil
  6. Selam ben ankaradan çılgın evli olgun dul genç mutsuz bayanlar mutluglun adresi gizlilik ve hijyen çok önemli arayın goruselim5357869493

    YanıtlaSil
  7. Mrb tokattan her yaştan bayanlarr arayin zevke gelelimmm 0505 995 0894

    YanıtlaSil